Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: targadakje lekt!!

  1. #11
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: targadakje lekt!!

    uuh, ik heb de hele kabel vanaf die hoek naar onder gevolgd, en nergens komt de ontstopper tegenaan, en ja, bekleding heb ik eraf gehad, in die hoek naar onder :idee

    maaj, hij lekt niet meer :bye


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: targadakje lekt!!

    dus je hebt heel de slang gevolgd vanaf het targadak tot aan je wielkast ? dan heb je dus de halve bekleding weg moeten halen he!?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #13
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: targadakje lekt!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    dus je hebt heel de slang gevolgd vanaf het targadak tot aan je wielkast ? dan heb je dus de halve bekleding weg moeten halen he!?
    dat valt best mee, de auto die ik gesloopt heb kon ik er ook vrij makkelijk bij, kwam er ook achter dat ie ook langs de verbinding lekte
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: targadakje lekt!!

    jaja het valt mee maar verkomen is natuurlijk het beste !

    En jij ging toch iets minder voorzichtig om met je 924 dan met een 924 die je nog maar net gekocht hebt .

    Ik weet zelf ook dat een 924 die je zelf noodgedwongen demonteerd niet met geweld gaat slopen

    Maar alles los maken is nog niet het probleem maar het vast zetten is meer een probleem..
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: targadakje lekt!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    jaja het valt mee maar verkomen is natuurlijk het beste !

    En jij ging toch iets minder voorzichtig om met je 924 dan met een 924 die je nog maar net gekocht hebt .

    Ik weet zelf ook dat een 924 die je zelf noodgedwongen demonteert niet met geweld gaat slopen

    Maar alles los maken is nog niet het probleem maar het vast zetten is meer een probleem..
    ik heb alles netjes ge demonteert, alleen het schade deel wat wat geweld nodig omdat het krom was, maar voor de rest, haalde ik eraf wat ik kon gebruiken, heb alleen de zijpanelen waar de achter speakers zitten gemolt ops: . vlak voordat ie weg ging heb ik de ruitje gedemonteerd dus weet nu ook hoe ik dat op de auto ga doen die weer inelkaar gaat
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: targadakje lekt!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Ja, verstopte waterafvoerkanaaltjes zijn idd een van de meest voorkomende oorzaken. Als die goed doorgeblazen zijn, dan kan daar dus het probleem niet meer liggen. De rubberrand van het dakje zelf is op veel auto's heeeel oud. En vastlijmen (zodat ie goed op het dakje aansluit) + goed invetten met bijv. Vaseline, kan dan nog wel 'ns helpen. Maar het kan ook zijn dat 't gewoon niet meer goed afsluit en dan hou je lekkage. Dat betekent een nieuwe rubberrand aanschaffen. Kost nieuw € 110,- (incl. BTW) bij Alpo in Haarlem (ook postorder). Verder heb je nog de rand om de opening in je dak (het targadeel dus) op je auto zelf; is die nog goed? En tot slot idd gewoon een doorgerot roestplekje. En dan moet je waarschijnlijk lassen. Succes!

    kost aanzienlijk goedkoper op ebay, moest even zoeken maar hier bijvoorbeeld voor 29 euro (+17 verz. kosten):

    http://cgi.ebay.nl/Porsche-924-944-944T ... 7C294%3A50
    het gaat hier niet over het targadak rubber zelf maar we degene die op de carosserie komt targadak rubber kost veel meer


  7. #17
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: targadakje lekt!!

    Bij de dealer kost deze rubber iets van 10,- De rubber voor het dak zelf is aanzienlijk duurder


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •