Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24
  1. #11
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: lekker op zondag in de file

    Ik had er al een hard hoofd in, maar ze hebben het zooitje opgeschort naar donderdag.

    Ik moet ze niet tegen gaan komen want dan knappen er bij mij gegarandeerd wat draadjes en dan gaan de meeste vloekwoorden wel over straat


  2. #12
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: lekker op zondag in de file

    zouden ze niet us een tijdje geen snelheids kontroles moeten houden
    bij wijze van protest :lol: dat kan ik wel warderen,beter dan staken waar anderen de duppe van worden.M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #13

    Re: lekker op zondag in de file

    nah dat hebben ze ook al gedaan, tijdje geen boetes voor kleine overtredingen..

    was pas nog iets grappigs van in 'wegmisbruikers' (stom slapaftreksels van het origineel. Blikopdeweg), daar had iemand allerlij overtredingen begaan en oa. bumperkleven en doorgetrokken streep..
    zegt die man 'moeten jullie trouwens niet staken, jullie schreven toch niet voor kleine vergrijpen?' man helemaal met een blik van die gaan mij de boete kwijtschelden zegt oom agent 'dat is alleen met kleine vergrijpen en dit is geen klein vergrijp he?' man gelijk helemaal beteuterd 'owhja je hebt gelijk'


    maaruhm, emigreren.. Rusland? of is dat te koud voor de 924
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #14

    Re: lekker op zondag in de file

    Ik zou naar België gaan denk ik, al schijnt het daar ook niet echt veel beter te zijn.
    Het probleem is dat ik geen zin heb om een andere taal GOED te gaan leren.
    Mischien dat dat nog wel komt als het hier nog erger wordt oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: lekker op zondag in de file

    Ik ken wel wat plaatsen in Duitsland waar het wel uit te houden is... huizen ook nog betaalbaar daar (ik kan mijn flat meteen inruilen op een vrijstaand huis van drie verdiepingen met 1000 m2 grond!) en erg mooi. Vriendelijke mensen, wat wil je nog meer.

    Als ik er een baan aangeboden kreeg, was ik weg. Sterker nog, ik ben al een beetje aan het rondkijken.


  6. #16

    Re: lekker op zondag in de file

    Zeer slim Tom, mischien dat ik toch maar eens Duits ga leren oll:
    Alleen zit ik met het probleem dat ik met 20 brommers op kenteken zit, wat doe ik daar mee :shock:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #17

    Re: lekker op zondag in de file

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Ik ken wel wat plaatsen in Duitsland waar het wel uit te houden is... huizen ook nog betaalbaar daar (ik kan mijn flat meteen inruilen op een vrijstaand huis van drie verdiepingen met 1000 m2 grond!) en erg mooi. Vriendelijke mensen, wat wil je nog meer.

    Als ik er een baan aangeboden kreeg, was ik weg. Sterker nog, ik ben al een beetje aan het rondkijken.
    vriend van me ook.. die woont in groningen en was serieus aan het kijken om een stukje verder te gaan zitten.. was voor hem vrij deprimerend om te zien dat je voor minder geld een gigantisch huis met schuren/zwembad/bruggen e.d. kon krijgen oll:

    mjah Belgie twijfel ik niet eens aan.. dan was ik wel in Zeeuwsch Vlaanderen gaan wonen..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: lekker op zondag in de file

    Kijk tijdens de Nurburgring-meeting maar eens rond in de Eifel. Prachtig daar, niet belachelijk volgebouwd en fantastische weggetjes om je met een 924 op te vermaken.


  9. #19

    Re: lekker op zondag in de file

    owhja nurburgring meeting.. moet ik ook nog ff regelen!
    maar ik denk dat dat financieel even niet gaat, op vakantie gaan oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #20
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: lekker op zondag in de file

    Beetje benzine en een paar tientjes voor de camping?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •