BunnY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BunnY
    924 Wannabe
    • Jun 2010
    • 19

    #31
    Re: BunnY

    Dat subframe heb ik deze winter kapot gereden toen mijn BX besloot geen grip meer te hebben op een ijsplek (even vermelden: ik kon er niets aan doen). Omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om hem naar de sloop te brengen toch maar besloten het te vervangen, met een hoop hulp op het Nederlandse Citroën forum is dat dan inderdaad gelukt . Echter is sindsdien heel het hydraulische systeem raar beginnen doen (vermoed dat het al ver versleten was maar dat die subframewissel de druppel was).

    Dus nu, oldtimertje voor erbij lijkt wel fijn. Maar wat ik vandaag qua roest aan mijn BX heb ontdekt is om te huilen... Dus ik ga even realistisch blijven en nog niks doen qua nieuwe aankoop :S

    Comment

    • BunnY
      924 Wannabe
      • Jun 2010
      • 19

      #32
      Re: BunnY

      Even een update posten. De BX was te ver heen om nog hersteld te worden dus ben ik nu aan het uitkijken naar iets anders.

      En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.

      Maar ik heb nu nog 2 vraagjes. Kan je een goed exemplaar kopen voor een goede 1000,- euro of moet je dan sowieso op veel werk reken? En van welk merk is hun automaat?

      En bijvoorbeeld deze. Is dit 1 waarvan jullie zeggen 'zou je een goede koop aan doen'.

      Zijn er trouwens 'betere' periodes om een 924 te kopen? Zijn ze bijvoorbeeld na de zomer goedkoper dan in de zomer? En hun open dakjes, geven die problemen (zoals roest)?

      Comment

      • Cor 944
        924 Fan
        • Dec 2007
        • 692

        #33
        Re: BunnY

        Originally posted by BunnY
        En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.
        niet alle 924ers zijn gegalvaniseerd ( verzinkt ) hoor !!!!
        en als je er wel al eentje vind die verzinkt is,
        kijk dan goed of hij geen schade heeft gehad.
        want als dat slecht gerepareerd is,rot hij nog net zo hard onder je kont vandaan.

        Comment

        • -cees-
          924 Gek
          • Jan 2009
          • 1017

          #34
          Re: BunnY

          Originally posted by BunnY
          En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.

          En bijvoorbeeld deze. Is dit 1 waarvan jullie zeggen 'zou je een goede koop aan doen'.
          Ziet er zo op het eerste oog niet verkeerd uit, alleen deze is van '78 dus nog niet gegalvaniseerd/verzinkt.
          Dat zijn ze pas vanaf '80
          Ride with Pride
          sigpic
          924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

          Comment

          • Peter
            924 Fan
            • Jun 2009
            • 228

            #35
            Re: BunnY

            Hey ,

            Ik heb er ene te koop die gegalvaniseerd is .
            [ame]http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=12930[/video]
            Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!

            Comment

            • BunnY
              924 Wannabe
              • Jun 2010
              • 19

              #36
              Re: BunnY

              Komt die net te laat... Heb vorige week een Volvo 480GT gekocht. Ik kon kiezen tussen de Volvo en een 924 maar mijn verstand zei me dat de Volvo een slimmere keuze was. Ook omdat ze makkelijker in automaat te vinden zijn...

              Zal de foto's hier ook even posten:






              Hij heeft ook wel de flipflop-lichten (en pakt echt slecht op foto)

              En wie weet komt er ooit nog wel een Porsche 924. Want blijf ze wel tof vinden

              Comment

              • 924turbo2
                924 Freak
                • Dec 2007
                • 2956

                #37
                Re: BunnY

                Ik heb ook ooit een 480 gehad, enigste aankoop waar ik ooit spijt van heb gehad. Wat een slechte auto, snap niet dat Volvo ooit zijn badge hierop heeft durven zetten.....

                Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt.
                937 racer

                Comment

                • pitjepeter
                  924 Fan
                  • Oct 2009
                  • 402

                  #38
                  Re: BunnY

                  Veel succes met de aankoop!
                  Ik hoop dat de lichten je elke dag aan de 924 doen denken :p

                  Grtz.

                  Peter
                  Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers

                  Comment

                  • marijn c
                    924 Wannabe
                    • Jul 2010
                    • 41

                    #39
                    Re: BunnY

                    Mijn vriendin heeft sinds gisteren ook een 480. Ik heb er ook eventjes mee mogen rijden :eyebrows: .
                    Leuke auto hoor: 109pk voor een koets die geen ton weegt, onderstel ontwikkeld met Lotus en motor getuned door Porsche. En hij ziet er heel eigenzinnig en verleidelijk uit...
                    Succes!

                    Comment

                    • BC911
                      924 Fan
                      • Sep 2008
                      • 486

                      #40
                      Re: BunnY

                      Is inderdaad altijd één van mijn lievelings Volvo's geweest. Misschien komt het wel door die koplampen ja ... ;-)

                      Comment

                      Working...
                      X