Wat gaan we doen deze winter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Berend72
    924 Fan
    • Feb 2016
    • 250

    #16
    Re: Wat gaan we doen deze winter?

    Thanks! Ik ga t proberen. Afgelopen weekend in de stalling wezen kijken of alles nog stond na de flinke storm vorige week.

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3525

      #17
      Re: Wat gaan we doen deze winter?

      Mijn Porka maar weer eens APK-waardig maken. Lek in de uitlaat dichten en de remmen weer gangbaar maken....
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • Berend72
        924 Fan
        • Feb 2016
        • 250

        #18
        Re: Wat gaan we doen deze winter?

        Van t weekend gedacht 'ff' de beschermkap van de distributieriem goed vast te zetten. Bij het recente onderhoud had ik m ook losgehaald om bij de riem te kunnen komen. Maar toen schoten er wat irritante rubberringetjes uit deze beschermkap. Ik had ze toen weer vastgezet maar verkeerd om, waardoor t ging aanlopen. Direct los gemaakt en dacht t nu ff goed vast te zetten. Maar toen schoot t ringetje uit de beschermkap en heb echt geen dikke worstvingers, maar kreeg m echt niet meer te pakken. Alleen enorm vieze vingers terug en lichte frustratie. Nu is mijn vraag; kan je de beschermkap er tussenuit krijgen zonder allerlei andere onderdelen los te maken? Met de 3 bevestigingen los heb ik wel speling maar klemt toch tussen de multiriem en wat slangen.... Of is er een speciaal trucje voor? Ik hoor t graag! Dan kan ik t ringetje weer terugstoppen en de bevestigingen weer goed vastmaken. Misschien spuit ik t beschermkapje ook nog ff over.

        Comment

        • Ronaldbm
          924 Addict
          • Aug 2014
          • 1693

          #19
          Re: Wat gaan we doen deze winter?

          Ja, die rubbertjes zijn lastig idd. Even je dynamoriem loshalen en dan kan de kap eruit!
          Project 924....and nice driving

          Comment

          • Berend72
            924 Fan
            • Feb 2016
            • 250

            #20
            Re: Wat gaan we doen deze winter?

            Ik ben heel huiverig met 'even' de multiriem loshalen, want zo krijg ik van t ene probleem t andere.... Want loshalen lukt vaak wel, maar goed terug monteren niet! Ik had nl. ook nog niet de moed om de distributieriem te vervangen.... Het lijken allemaal simpele winterklusjes, maar voor mij zijn het toch flinke kopzorgen!

            Comment

            • Ronaldbm
              924 Addict
              • Aug 2014
              • 1693

              #21
              Re: Wat gaan we doen deze winter?

              Rij anders een keer even langs als je weer in de buurt bent, das zo gefixed! Heb hier die stuurhandel ook nog liggen!
              Project 924....and nice driving

              Comment

              Working...
              X