markske's mogelijke miskoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markske
    924 Fan
    • Mar 2014
    • 134

    #31
    Re: markske's mogelijke miskoop

    zal het proberen wat duidelijker te maken, contact af doet het niets, contact op (lichtjes in dash lichten op) gaat hij van kip gelijk door naar ontgrendelen...

    Comment

    • markske
      924 Fan
      • Mar 2014
      • 134

      #32
      Re: markske's mogelijke miskoop

      for sale !

      Comment

      • Thijsch
        924 Gek
        • Apr 2013
        • 914

        #33
        Re: markske's mogelijke miskoop

        Jammer maar begrijpelijk. Succes met de verkoop, ga je op zoek naar een andere?

        Comment

        • markske
          924 Fan
          • Mar 2014
          • 134

          #34
          Re: markske's mogelijke miskoop

          ik weet het ff niet, even laten bezinken en dan zien we wel...
          ik blijf er alvast verlieft op dus wie weet komt er wel een andere.

          Comment

          • markske
            924 Fan
            • Mar 2014
            • 134

            #35
            Re: markske's mogelijke miskoop

            staat ondertussen wel te koop maar onder het moto 'ik wil en zal er mee rijden' nog maar wat verder gedaan...
            pomprelais is binnen bij mijn vader voor nazicht daar het wat lastig deed ivm de 3 seconden schakeling en daar zat al aardig wat fout, hopen dat het goed komt.
            plan verder is om de kom van de starter tijdelijk te lassen om dan te testen (zonder bougie's) of er slag op het vliegwiel zit (nu slaagt die gebroken kom steeds vast), is dat goed bekijk ik de volgers op mogelijke schade.
            aav doet ook niet meer wat hij moet doen, deze blijft gewoon open staan als ik hem langere tijd aan de 12v hang die ligt er dus ook ff af
            over 10 dagen vertrek ik wel op verlof en heb het nog ff vrij druk het kan dus wel ff duren voor we wat verder staan

            Comment

            • Meneer aard
              924 Gek
              • Sep 2007
              • 1129

              #36
              Re: markske's mogelijke miskoop

              Originally posted by markske View Post
              staat ondertussen wel te koop maar onder het moto 'ik wil en zal er mee rijden' nog maar wat verder gedaan...
              pomprelais is binnen bij mijn vader voor nazicht daar het wat lastig deed ivm de 3 seconden schakeling en daar zat al aardig wat fout, hopen dat het goed komt.
              plan verder is om de kom van de starter tijdelijk te lassen om dan te testen (zonder bougie's) of er slag op het vliegwiel zit (nu slaagt die gebroken kom steeds vast), is dat goed bekijk ik de volgers op mogelijke schade.
              aav doet ook niet meer wat hij moet doen, deze blijft gewoon open staan als ik hem langere tijd aan de 12v hang die ligt er dus ook ff af
              over 10 dagen vertrek ik wel op verlof en heb het nog ff vrij druk het kan dus wel ff duren voor we wat verder staan

              Mocht je nog een goede 924 zoeken waarmee je een goed basis hebt, ik heb mijn 24 in de verkoop. Mocht je interesse hebben dan ben ik bereikbaar via pb.

              Comment

              Working...
              X