Pagina 3 van de 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 304
  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Bij mij is het drie standen omhoog vanuit horizontaal.


  2. #22
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas
    1200 misschien voor het gehele interieur incl. het dak ja, niet voor 2 stoelen.

    Ik ga gewoon vrijblijven langs bij die zaak, merk ik snel genoeg wat voor prijskaartje eraan hangt.
    veel suc 6 dan met zoeken.

    en benieuwd hoe het er uit ziet en wat je dan voor leer hebt.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #23
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas
    Wat nog extra op het lijstje komt:

    - Onderzoeken waarom de ruitenwissers maar 1 stand hebben .. interval. De hendel gaat ook maar 1 klik naar beneden.
    vanuit nul stand;
    1 naar beneden, interval
    1 omhoog, langzaam
    2e omhoog, snelle stand
    oll:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #24

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas
    Wat nog extra op het lijstje komt:

    - Onderzoeken waarom de ruitenwissers maar 1 stand hebben .. interval. De hendel gaat ook maar 1 klik naar beneden.
    vanuit nul stand;
    1 naar beneden, interval
    1 omhoog, langzaam
    2e omhoog, snelle stand
    oll:
    ... hehe, oops :mrgreen:
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  5. #25

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    De bekleder was vandaag helaas dicht. Heb toch maar bij de halfords een soort stoelhoes gehaald anders blijft er straks niets van over.

    Ik ben ook bij m'n spuiter geweest. Als ik het broodnodige gespoten en gerepareerd wil hebben (deukjes) kost dat me 750euro. Voor 1750 doet hij de hele auto en repareerd hij alle schade aan de body en is het weer als nieuw.

    Ik heb vandaag de nieuwe bougiekabels erop gezet, was duidelijk nodig.

    Toen ik bezig was zag ik dat de halve luchtaanzuiging eraf lag, heb de indruk dat hij veel beter start en de oliedruk is hoger nu het weer netjes in elkaar zit.

    Zie foto hoe ik het aantrof:
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #26
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Dan is het wel zeker dat hij nu beter start. Want als hij valse lucht aanzuigt dan gaat het inderdaad helemaal mis met de 924.


  7. #27
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Verbaast me dat je er zo mee hebt kunnen rijden, die luchtweger(dat ding waar die buis op komt) regelt je injectie.
    Als het goed is regelt ie zonder die buis niks meer :shock:
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  8. #28

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Eerlijk gezegt deed ie het prima, misschien vanwege de lpg installatie dat die op een andere manier werkt.

    Afgelopen week had ik een keer op puur benzine gezet en dat ging bar slecht. De auto is nu ook nog wat stiller geworden dan voorheen :mrgreen:

    Ik ga morgen proberen de motorkap met wat commandant en een polijstschijf te bewerken. Een idioot die de wagen voor mij heeft gehad heeft blijkbaar met een schuursponsje viezigheden zitten verwijderen, nooit opgemerkt met dat aangevroren vocht.... en ook niet 1 plekje maar een stuk of 10 :evil: . Ik hoop dat het eruit te poetsen is, anders moet die ook meegespoten worden.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  9. #29
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Pas op, geen Commandant 3 gebruiken! Alleen 4 (en dan voorzichtig) of 5, anders kun je 'm meteen laten overspuiten. Zorg ook dat de boel niet droog draait,dan krijg je verbrande lak.
    Met Commandant heb ik ook al eens een redelijk lelijke lak aardig opgehaald.


  10. #30

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubilieum versie)

    Oke, heb nog een bus in de schuur staan bij m'n ouders denk dat het 4 was.

    Vanwege de sneeuregen vandaag er niet aan toe gekomen omdat ik het buiten moet doen.
    Heb een polijst setje gekocht voor op de boormachine, zet 'm gewoon zo langzaam mogelijk en vaak controleren of het effect heeft. Gewoon eerst met een doek de commandant erop en dan rustig met de schijf aan de slag.

    Moet ik trouwens dan de hele motorkap bewerken of is het afdoende bij de gekraste delen te blijven, dat ik niet straks een motorkap krijg die dan op bepaalde plekken meer glanst oll:

    Heeft iemand nog suggesties waar ik een deur in mijn lak kleur kan vinden, omdat er bij de spiegel een soort rare deuk zit kost het repareren en spuiten ruim meer dan een andere deur.

    Ben bezig te informeren voor deze stoelen: http://link.marktplaats.nl/227084287
    Lijkt me dat ze prima zouden staan bij m'n interieur, alleen zonde van de handtekening die ik dan kwijt ben in de hoofdsteunen. Maar financieel gezien zal dit de meest voordelige oplossing zijn.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •