Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24
  1. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: temperatuurmeter

    als je de conektor losneemt als je dan de blauwe draad met gele streep meet aan de moterzijde
    wat meet je dan ??massa is moterblok ( weerstandmeeting )
    dan kun je zien of je sensor kapot is
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,388

    Re: temperatuurmeter

    Vandaag een ander instrument er aan gehangen(moest toch 2 dashbordlampjes vervangen) en deze gaf de dezelfde waarde weer.
    Het leggen van een massakabel naar de stekkerverbinding geeft een voluitslaande meter,ga er vanuit dat de verbindingen van stekker t/m instrument dan goed zijn.
    Massapunten gecontroleerd,niets bijzonders.
    Gaat em dus toch de sensor worden.....


  3. #23
    Join Date
    May 2007
    Location
    Naarden
    Posts
    3,523

    Re: temperatuurmeter

    Ik heb het zelfde probleem, ik heb alleen geen zin om de sensor te vervangen...
    Bij mij liep ie vorige week wel gewoon omhoog naar de middelste streep, dus in de eerste instantie dacht ik dat de sensor weer gewoon werkte, maar omdat ik het dus niet vertrouwde toch maar het koelvloeistof niveau gecontroleerd en was het tankje dus leeg, weer bijgevuld en alles was weer ok.

    Maar toen ik weer na een half uur weg wilde gaan toch voor de zekerheid weer ff controleren, was ie weer leeg en toen bleek het er dus aan de onderzijde bij de radiator een gat te zitten. (zal wel door de haas komen die ik 3 weken geleden heb aangereden)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,388

    Re: temperatuurmeter

    Ding zit ook op een lekkere plek.Lijkt meer op een italiaanse oplossing;-)
    Morgen wel even een bestellen,koelvloeistof een gedeelte aftappen en maar aan het frummelen....


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •