Pagina 32 van de 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 373

Onderwerp: 924 van Thijs

  1. #311
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: 924 van Thijs

    Und wieder zurück auf die Heimat! 2 tanken en ongeveer een bierflesje olie verder. De 924 heeft zich weer bewezen als comfortabele GT. Met een gangetje van 150 - 160 km/h comfortabel over de autobahn en over prachtige kleine bergweggetjes gereden. Remmen hebben goed op hun donder gekregen maar hielden het prima vol. In Trier nog 1 944 gespot, en verder alleen maar cabrio elfjes met senioren erin.

    campingforum.jpg
    (moest mijn vriendin er even uitshoppen)

    Koprevisie kan denk ik echt nog wel een paar jaar wachten, want hoe meer kilometers ik maak hoe beter 'ie rijd. Volgende stap is airco, dat is echt geen overbodige luxe met al dat glas!


  2. #312
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 van Thijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsch Bekijk Berichten
    Und wieder zurück auf die Heimat! 2 tanken en ongeveer een bierflesje olie verder. De 924 heeft zich weer bewezen als comfortabele GT. Met een gangetje van 150 - 160 km/h comfortabel over de autobahn en over prachtige kleine bergweggetjes gereden. Remmen hebben goed op hun donder gekregen maar hielden het prima vol. In Trier nog 1 944 gespot, en verder alleen maar cabrio elfjes met senioren erin.

    campingforum.jpg
    (moest mijn vriendin er even uitshoppen)

    Koprevisie kan denk ik echt nog wel een paar jaar wachten, want hoe meer kilometers ik maak hoe beter 'ie rijd. Volgende stap is airco, dat is echt geen overbodige luxe met al dat glas!
    Ik heb veel onderdelen liggen maar dan moet je even langs komen om dat te bekijken.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #313
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: 924 van Thijs

    Leuk Thijs dat je zo ondernemend bent om deze reis te maken met je auto!
    Zo krijg je hobby wel een hele ander betekenis.
    Dat jij ook iemand bent van Details weten de meeste niet, maar kijk maar eens naar de tent en de auto,
    bijna dezelfde kleur. Mooi Thijs.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  4. #314
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.684

    Re: 924 van Thijs

    Kijk, das nog eens kamperen!! Goed man!


  5. #315
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 van Thijs

    Hè dat is een heel bekende camping volgens mij heb ik daar twee jaar terug ook gestaan met de camper


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #316
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: 924 van Thijs

    We stonden op camping mosel islands in Treis-Karden. De tent past er inderdaad goed bij op de foto!

    Zit met een schuin oog te kijken naar een dakdrager, voor zover ik weet zijn er origineel 2 types geleverd. Een versie voor aan de dakgootjes, en 1 versie die je aan de carrosserie schroeft (bij de achterruit).

    Nu heb ik er op 2 in Duitsland gevonden maar die vind ik eigenlijk wat aan de prijs:
    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...72901-223-2434
    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...85038-223-4510

    Aan de prijs is relatief, want er staat er ook 1 op eBay voor bijna 1000,- euro. De Thule drager bestaat, voor zover ik kan vinden uit de volgende onderdelen:
    -Thule 1061 dwarsbalken
    -Thule 950 voeten
    -Thule 034 'fit kit'

    De eerste 2 zijn prima te vinden. Zo staat er een op Marktplaats voor 2 tientjes. Alleen de fit kit is volledig onvindbaar en niet meer leverbaar. Heeft iemand ervaringen met dakdragers, het zij universele of moderne (nieuw verkrijgbare) dragers die passen?

    En Martin, gaan we op de sleuteldag of mocht dat niet lukken op een ander moment naar kijken! Houden we iig even contact over


  7. #317
    Ingeschreven
    30/08/2013
    Locatie
    Itegem, Belg
    Berichten
    275

    Re: 924 van Thijs



  8. #318
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: 924 van Thijs

    Dank voor het meedenken, dat kan ik altijd waarderen! Ik weet dat Martin ook alles voor de airco heeft liggen, dus t.z.t. komt dat ook goed. Als ik de set zo bekijk ziet de radiateur er ook niet zo fris meer uit...

    De 924 heeft vandaag een nieuwe voorruit gekregen! Met groene band aan de bovenkant. Na 3 weken stilstaan (vakantie) een steentje gekopt op de snelweg met een dubbele ster tot gevolg. Gelukkig casco verzekerd, want de factuur was niet mis. De ruit zelf is niet eens zo prijzig, maar met 12 klemmetjes (a 6eu heb ik mij laten vertellen) en de arbeidsuren tikt het geheel snel aan.

    De vorige ruit is kennelijk te diep en slordig geplaatst en sierstrips zaten ook niet goed bevestigd. Ik was al van plan om de ruit ooit te laten polijsten (http://www.glasgarage.nl/autoruit-polijsten.html) omdat de ruit met laagstaande zon erg onprettig reed, maar nu zit er een hele nieuwe in - ook goed!


  9. #319
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: 924 van Thijs

    Nu hopelijk definitief een lekvrije uitlaat. Nieuwe klem ter vervanging van de oude smalle klem. De diameter van de Dansk einddemper is net een paar millimeter groter dan de middendemper waardoor de boel niet goed genoeg vast wil en uiteindelijk gaat werken. Alleen voor zou 'ie net iets moeten zakken om het geheel recht onder de auto te hebben. Daar ga ik niet aan beginnen op bokjes...

    WP_20160901_12_54_13_Pro.jpg


  10. #320
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: 924 van Thijs

    Zelfde staat hier ook nog op de to do lijst; heb je 2 gleufjes geslepen zodat de dansk beter dichttrekt, of gewoon zo (ronde inox buis valt weinig dicht te klemmen denk ik zo)?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •