Pagina 4 van de 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 87

Onderwerp: Sleuteldag

  1. #31

    Re: Sleuteldag

    Misschien ook idee om de lokale krant waar die garage zit eens te polsen voor een artikel. Meestal zitten dat soort kranten te springen om input, en lokale aandacht is natuurlijk voor de garage helemaal mooi. 'Landelijke 924 hobby-club komt bijeen bij garage x te y', leuke kop toch?
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  2. #32
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sleuteldag

    ja klinkt goed !
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #33
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Sleuteldag

    Regionale kranten zijn daar altijd wel voor te porren. Sterker, als je maar een foto stuurt met een artikel dan plaatsen ze het.

    Interessanter wordt het voor het bedrijf als er in een landelijk liefhebbers tijdschrift een mooi artikel komt. Daar zit hun doelgroep.

    Maar we zullen zien, ideeen en suggseties altijd welkom!

    Wel zal het gaan om 10 auto's dus als er nog mensen zijn;

    - Bcreative
    - Dudematters
    - ReMo
    - Tom80(?)
    - ShroudedVeil
    - Captainfrasca en minares
    - RMP
    ?
    ?
    ?


  4. #34
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sleuteldag

    hebben ze zelf gezecht dat wij iets moeten ritselen bij een tijschrift?

    Of moet je dat nog voorstellen?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #35
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Sleuteldag

    I'm impressed ReMo! :grin:
    Ja, locale/regionale kranten (de weekbladen) zijn daar zeker voor in. Maar idd. landelijke dagbladen en evt. regionale dagbladen zijn natuurlijk veel aantrekkelijker, maar erg lastig te interesseren. Het helpt zeker als je een ingang hebt. Ik neem aan dat je die bij het door jou genoemde tijdschrift hebt? Ja, ik ken je achtergrond verder niet... maar dit is ook even voor de beeldvorming van de overige forummers. Om zonder ingang (dus een contact bij een redactie) redactionele aandacht te krijgen is gewoon heel moeilijk. Sowieso moet je een echt professioneel geschreven persbericht hebben (geen prutszooi met veel niet relevante zooi en spelfouten dus). Zaken als een echt goede kop, goede structuur en opbouw en to-the-point info zijn daarbij essentieel. Anders gaat het zo de prullenbak in. Redacties worden dagelijks overspoeld met berichten die vooral voor de afzender erg interessant zijn. En daar zitten ze dus echt niet op te wachten. Ik leg hier zo de nadruk op, omdat veel mensen denken dat je wel even 'een stukkie in de krant zet'. oll: Nou, vergeet het maar! Dat is hetzelfde als even ongetraind het kanaal (de Noordzee dus) overzwemmen. Dat gaat meestal niet goed!

    Lukt het iemand die zomaar wat probeert dan nooit om in de krant te komen? Ja hoor, maar dan heb je 't echt over mazzel en toeval. En als je - zoals in dit geval - een ondernemer (garage) een aanbod doet om publiciteit te 'regelen'. Sta je toch mooi even voor l%l als blijkt dat geen enkele krant of blad iets doet met je bericht. Je hebt verwachtingen gewekt die je dus niet kunt waarmaken. Daar moet je gewoon heel erg mee uitkijken, zelfs als je weet wat je doet. Want dit kan uiteindelijk leiden tot teleurstelling, of zelfs het helemaal niet doorgaan van een afspraak.

    O.k., een erg lang verhaal, als ik hier eenmaal over begin..... ops:


  6. #36
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Sleuteldag

    Waar het om gaat is dat je toch iets te bieden moet hebben , buiten een bos bloemen o.i.d..
    Ik heb nog niet toegezegd dat dit er tegenover komt te staan, maar wel geopperd dat ik mij hier voor in wil zetten.
    Ik diverse bladen aangeschreven en moet even afwachten. Misschien dat de eigenaar van het bedrijf daar nog iets in kan betekenen zeker gezien ervaring op het gebied van Porsche. Maar dat hoor ik dan wel komende woensdag.

    Het is overigens niet de bedoeling dit plan binnen een week rond te hebben. Ik neem er rustig de tijd voor.

    En jullie weten; De aanhouder wint :grin:

    Overigens heb ik wel contacten in de uitgeverij wereld dus uiteindelijk zal het vast wel gaan lukken.


  7. #37
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Sleuteldag

    Tof.. Ik hou mij onder voorbehoud van de datum aanbevolen.. Lijkt me leuk.


  8. #38
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Sleuteldag

    - Bcreative
    - Dudematters
    - ReMo
    - Tom80(?)
    - ShroudedVeil
    - Captainfrasca en minares
    - RMP
    -Sjaak
    ?
    ?


  9. #39
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Sleuteldag

    Wis en waarachtig, ik begin er nog lol aan te beleven om zoiets te organiseren.
    Vandaag bericht gehad van de redactie van een tijdschrift. Zij gaan overleggen.
    Begin vogende week hoor ik of ze een artikel willen wijden aan deze dag.


  10. #40
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sleuteldag

    Gaaf!

    Mogen wij weten welk tijdschrift het is?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •