Pagina 4 van de 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 129
  1. #31
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het kleine vraagjes topic

    hoe kan ik daar bij dan? ik bedoel die assen? ik kan dus ong 5 cm tussen die assen krijgen maar meer ook niet :shock:

    en als ie terug klapt heb ik ongeveer een hand van een paar milimeter denk ik ,ik moet dmv veel kracht op een schroevendraaier de versnellingsbak losmaken wil ik der naar binne kijken
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #32
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het kleine vraagjes topic

    Ik zou even investeren in een koevoet of bandijzer, dat zijn lekkere tools om een bak mee los te wrikken.


  3. #33
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het kleine vraagjes topic

    oke dankjewel

    zal der zo is even een gaan halen

    maar moet ik die assen die daar binnin zitten met een inbus losmaken :shock: dat is echt onmogelijk!

    ow en heel hard tegen een versnellingsbak schelden werkt ook niet ops:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #34
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het kleine vraagjes topic

    Nee? :grin:

    Ik weet niet hoe diep die imbus daarin zit, anders moet je nog een lange sleutel (of een bit in een ratel met verlengstuk) hebben.


  5. #35
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het kleine vraagjes topic

    ja maare dan moet je hem met 2 mensen open houden en de 3e persoon moet hem dan der indoen.. ik zeg onmogelijk :wink:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #36
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Het kleine vraagjes topic

    Openhouden???
    Er zit een rubbertje waarmee je erin kunt kijken. Die kun je er gewoon uitnemen he En zodra die imbus los is, valt er niets naar beneden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Zelfs alleen zou je hem los kunnen krijgen, maar dan moet je waarschijnlijk een paar keer onder de auto vandaan om de motor nog een slagje te geven. Die imbus zit trouwens niet heel vast, met een ratel, verlengstuk en bitje moet het met gemak kunnen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    ja maare dan moet je hem met 2 mensen open houden en de 3e persoon moet hem dan der indoen.. ik zeg onmogelijk :wink:


  7. #37
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het kleine vraagjes topic

    waar zit dat rubbertje dan?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #38
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Het kleine vraagjes topic

    Ik krijg het vermoeden dat we langs elkaar heen praten. Als jij nu eens een fototje plaatst van de huidige situatie, kunnen wij op basis daarvan weer verder
    Wat uiteindelijk los moet:
    - 2 aandrijfassen (vanaf bak naar de wielen): veelkantig bitje, speciaal voor VW aandrijfassen, maat 8
    - schakelstang: zit boven op de bak vast
    - tussenas, door het kijkgaatje heen kun je de imbus eruit draaien
    - vervolgens de bak loskoppelen van de tussen as
    - versnellingsbaksteunen loshalen en je hebt de bak, na wat wringen, in handen


  9. #39
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het kleine vraagjes topic

    auto staat een stukje verderop dus dat gaat niet lukken

    dat bitje .. hoe kom ik daaraan?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  10. #40
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Het kleine vraagjes topic

    Ik kon het bij de automaterialen zaak te Dokkum verkrijgen.
    Kosten: eurotje of € 12,-
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    auto staat een stukje verderop dus dat gaat niet lukken

    dat bitje .. hoe kom ik daaraan?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •