Pagina 4 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 49
  1. #31
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    @qo1z: Deze wil je misschien editen, haha!

    Lamaar, zelf al weggehaald.


  2. #32
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvij!
    Ik heb net nog gekeken op http://www.netpolis.nl en daar komen zij zelf als goedkoopste uit voor maarliefst 430 euro!!!
    Dat is met mijn leeftijd en met maar 5000 km, voor een rotte fiat panda uit 1991 :shock:
    Je bedoelt dat als je een 1991 panda als eerste auto hebt, je nog steeds 430 euro moet betalen voor een oldtimer WA verzekering voor een 924?


  3. #33
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.515
    Ik heb ook een tijdje rond de 1000 euro per jaar betaald voor mijn 924, dat was dan ook voor mijn 25e

    Nu betaal ik circa 52 euro voor de porsche en iets van 30 euro voor de kever per maand, maar ja dat zijn in geen van beide gevallen klassieker verzekeringen.

    Het is inderdaad een hoop geld en je moet inderdaad goed zoeken naar een voordelige verzekering.

    Ik weet niet precies welke leeftijd de personen in kwestie hebben? Maar onder de 25 is het verzekeren van een 924 best prijzig.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #34
    euhm,
    ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar;

    porsche 924: bruto 519,- 40% korting, 351 netto
    citroen ax: bruo 268,- 30% korting, 218 netto

    dus 570,- per jaar voor 2 autos..

    doe ik nou iets verkeerd? oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #35
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.515
    of niet...... :wink:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #36
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Volgens mij betaal ik 260 euro per jaar voor de 924, maar ik ben dan ook een ouwe l*l...


  7. #37
    [quote=hammer_rites]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvij!":woheoxg5]Ik heb net nog gekeken op [url="http://www.netpolis.nl
    http://www.netpolis.nl[/url] en daar komen zij zelf als goedkoopste uit voor maarliefst 430 euro!!!
    Dat is met mijn leeftijd en met maar 5000 km, voor een rotte fiat panda uit 1991 :shock:
    Je bedoelt dat als je een 1991 panda als eerste auto hebt, je nog steeds 430 euro moet betalen voor een oldtimer WA verzekering voor een 924?[/quote:woheoxg5]

    Ik bedoel 430 euro voor alleen de Panda :shock:
    Maargoed, ik ga m'n 924 gewoon verzekeren voor 720 euro.
    Als ik dan geen ongelukken maak kost de verzekering mij volgend jaar nog ''maar'' 560 euro, en het jaar daarna nog ''maar'' 415 euro.
    Dit komt puur en alleen omdat je dan 2 schadevrije jaren hebt en de verzekering je dan schijnbaar beter vertrouwt ofzo
    Morgen ga ik hem eindelijk verzekeren :-D
    Oja, een vraagje over de belasting.
    Krijg ik daar zelf bericht van via een brief dat ik moet betalen of hoe werkt dat?
    Ik had ook nog gekeken hoeveel verzekering mijn vader zou betalen, dat zou maarliefst 150 euro kosten.
    Maargoed, mijn ouders vinden het eng vanwege hun noclaim, en op zijn naam bouw ik zelf ook geen schadevrije jaren op.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #38
    de belastingdienst geeft vanzelf aan jou door dat je moet betalen, tegenwoordig doen ze dat automatisch per maand..

    wel mooi dat je m morgen gaat verzekeren, kan ej eindelijk foto's gaan maken
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #39
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvij!
    Ik bedoel 430 euro voor alleen de Panda
    Da's meer dan ik dacht. Dan heb je 430 aan verzekering, laten we zeggen 250 aan wegenbelasting, opgeteld 680 euro. Als je dan inderdaad een oldtimerverzekering kan afsluiten voor 75 euro, zit je op een totaal van 755 euro per jaar voor 2 auto's. En dan heb je nog het aanschafbedrag van je eerste auto natuurlijk, plus apk/onderhoud. Tja... die 430 euro moet omlaag...

    Of een belastingvrije VW golf bijvoorbeeld, scheelt al weer een paar honderd... En kan je onderdelen uitwisselen ;-)


  10. #40
    Hallo
    Ik ga er geen auto bij kopen.
    Er staan hier nu al:

    4x brommobiel (mij en mijn vader samen)
    Porsche 924 (mij)
    1x opel campo (van mijn vader)
    2x vw kever (van mijn moeder)
    1x vw golf (van mijn moeder)
    En een aantal aanhangers en 1 caravan.
    EN dan nog eens mijn Daitasu Cuore zonder kenteken waarmee ik vanaf mijn 15e heel wat mee heb rond gecrost in ons weiland.
    Zoals je ziet staan er hier al meer dan genoeg 4 wielige apparaten (afgezien van mijn 30 brommers in de schuur) ops:
    Mijn Cuore moet helaas ook naar het sloop nu omdat ik de 924 heb gekocht :cry:
    Jammer maar helaas, was een fijn ragautotje en heeft in 3 jaar aftrappen nooit tegengesputtert, en nog niet.
    Die is trouwens nog te koop voor 100 euro met Duitse papieren (anders binnenkort naar het sloop dus)
    Maargoed, de verzekering gebeurd morgen pas omdat die man er vandaag zelf niet was.
    Ik verzeker hem dus gewoon voor 720 euro, het is niet anders.
    Foto's zal ik zeker maken!!!
    Ik ben nu net 2 dagen ziek geweest dus het is er nog niet van gekomen.
    Ik zag vandaag nog dat de linker deur en voorscherm ooit is overgebeund :shock:
    De deur is aan de rand ook geplamuurd op een beunhaas manier.
    Maarja, het is geen nieuwe auto voor 1500 euro, ik ben al lang blij dat hij motorisch goed is :wink:
    Hij heeft trouwens ongeveer 135000 km gelopen, niet zo veel dus.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •