Page 46 of 47 FirstFirst ... 36424344454647 LastLast
Results 451 to 460 of 470

Thread: Le Mans 1987

  1. #451
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Venray
    Posts
    235

    Re: Le Mans 1987

    Even goed lezen Bassie. Space geeft aan dat hij een kabel rechtstreeks van de accu aan de pomp heeft gelegd en dat de pomp toen ging lopen maar de motor nog niet aansloeg. Dus waarschijnlijk geen kabelbreuk en de pomp is dus het probleem niet. Bij zo'n storing geldt toch vaak meten is weten en vooral stapsgewijs uitsluiten.
    Porsche 924S 1986


  2. #452
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: Le Mans 1987

    Quote Originally Posted by coppe218 View Post
    Even goed lezen Bassie. Space geeft aan dat hij een kabel rechtstreeks van de accu aan de pomp heeft gelegd en dat de pomp toen ging lopen maar de motor nog niet aansloeg. Dus waarschijnlijk geen kabelbreuk en de pomp is dus het probleem niet. Bij zo'n storing geldt toch vaak meten is weten en vooral stapsgewijs uitsluiten.
    daar ben ik het helemaal mee eens
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #453
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    spanbroek
    Posts
    4,533
    Het kan goed zijn dat dme en computer het signaal naar de pomp nodig hebben
    Het zit iig wel met bijde in contact even de draad opzoeken en vernieuwen ( dat moet toch )
    Het is maar een gokje ik kan de 944 niet P goed als de 924


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #454
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    617

    Re: Le Mans 1987

    Wat me opviel tijdens het draaien van de benzinepomp was een borrelend geluid bij de fuelrail, alsof er lucht in zit. Naar mijn
    idee zou er gewoon een constante stroom benzine moeten zijn, zonder allerlei bijgeluiden.
    S power!


  5. #455
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    617

    Re: Le Mans 1987

    Als alle techniek werkt, maar je hebt toch geen benzinedruk, wat blijft er dan nog over? Ik denk het antwoord wel te weten... (en ja, er zit zeker te weten voldoende benzine in)
    S power!


  6. #456
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: Le Mans 1987

    tze pump is dead ......
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #457
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    617

    Re: Le Mans 1987

    Fout, pomp is ook techniek.

    Der komt gewoon geen peut uit die tank .Hij lijkt gewoon verstopt te zijn. Schudden met de kont en hij start weer, totdat 'alles' weer een nachtje naar beneden heeft kunnen zakken. Er wordt naar gekeken.
    Last edited by Space; 28-09-11 at 13:58.
    S power!


  8. #458
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: Le Mans 1987

    dan zou ie toch geen belletjes mogen blazen.....

    Heeft de S ook een pompje in de tank eigenlijk?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #459
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    617

    Re: Le Mans 1987

    Ik heb geen idee wat er precies gebeurt in de leidingen in een dergelijke situatie. Dat het dan niet normaal klinkt lijkt me niet zo gek. De pomp hangt onder de auto naast de tank. Maar goed, even afwachten wat de garage vindt, maar ik ben blij dat ie op eigen kracht naar de garage heeft kunnen rijden. Dat scheelt een hoop centjes.
    S power!


  10. #460
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    617

    Re: Le Mans 1987

    Ja ik leef nog. De Porsche heeft vanaf november in de schorsing gestaan. Momenteel ben ik bezig hem weer door de APK te krijgen. In eerste instantie is hij afgekeurd; er zit teveel roest op de schijven en 1 achterband moet vangen. Ik heb zojuist een Goodyear Excellence band binnen (met N0 codering) en dit weekend even de schijven schoonmaken (andere achterband vervang ik nog, eerst APK en het volgende: ). De elektrische storing zit er nog steeds in; hij start nog steeds niet bij een hoge luchtvochtigheid. Hij krijgt wel vonken, de benzinepomp loopt ook, echter de injectoren worden niet aangestuurd. Er is al veel geinvesteerd, er zijn nog maar 2 oorzaken mogelijk en dat is een probleem met een van de sensoren (sensor, sensorafstelling of een kabelbreuk tussen sensor en DME) of een DME massaprobleem.

    En ohja, het is een ongeloofelijk feest om na maanden in een Polo SDI, weer in de P te stappen. Ik werd helemaal dol . WA verzekering nu voor 17.50 per kwartaal en volgend jaar ook nog belastingvrij.
    Last edited by Space; 06-04-12 at 16:10.
    S power!


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •