Pagina 5 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 54

Onderwerp: Nienke B

  1. #41
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Nienke B

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjones Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd, wel uitkijken op de natte straatjes in Almelo als je te enthousiast de bocht uitkomt en teveel gas geeft sta je geheid met je neus weer in de richting waar je weg kwam.
    Veel plezier met je P als ik je in de buurt tegenkom zal ik wel knipperen met de lichten
    .John
    nou hier in nieuwegein is ook z'n bocht, breekt plots de kont uit en niet te corrigeren terwijl ik dat wel eens doe:whistle:
    na de 2e keer ben ik die bocht gaan bekijken en zag dat het asfalt er nie best bij lag, vandaar:shocked:
    ik rij niet met een slakke gang door de bocht als ik gewoon rij, maar geef altijd gas in de bocht en dat kan nog wel eens verkeerd uitpakken als het onverwacht heel glad is:doh:
    hou hem heel rij vorzichtig bij nat of ander slecht weer, droog gaat het niet gauw mis of je moet het heel gek maken:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #42
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Nienke B

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    nou hier in nieuwegein is ook z'n bocht, breekt plots de kont uit en niet te corrigeren terwijl ik dat wel eens doe:whistle:
    na de 2e keer ben ik die bocht gaan bekijken en zag dat het asfalt er nie best bij lag, vandaar:shocked:
    ik rij niet met een slakke gang door de bocht als ik gewoon rij, maar geef altijd gas in de bocht en dat kan nog wel eens verkeerd uitpakken als het onverwacht heel glad is:doh:
    hou hem heel rij vorzichtig bij nat of ander slecht weer, droog gaat het niet gauw mis of je moet het heel gek maken:thumb:
    Ik hou er altijd wel rekening mee als het glad is, niet teveel gas geven in de bocht. En dan nog wil ie af en toe wat beginnen te glijden. (Meestal merk je het wel, omdat ie eerst wat lijkt te oversturen)


  3. #43
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Nienke B

    koop eens goede banden ........ zo'n strepentrekker is de 924 niet :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #44
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Nienke B

    inderdaad frans dat is mijn idee ook.

    kan met m`n banden als het nat is behoorlijk gek doen voordat die begint te spinnen/uitbreken.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #45
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Nienke B

    toen ik met autorijden begon waren er maar weinig auto's met voorwielaandrijving. Die er waren stonden bekend als krengen in de bocht, immers gingen ze rechtdoor als je wat veel gas gaf, ja ook met die China en andere bananenrepublieke banden... :p
    Had een Audi 100 GLS uit 1973, fantastische auto om te rijden (rechtdoor tenminste:doh Had voorwielaandrijving, vond en vindt er nog steeds nix aan. De Celica TA22 met zijn achterwielaandrijving was daarentegen een geweldige bochtenridder, ondanks zijn starre achteras. Met gladheid (en dan bedoel ik met sneeuw, regen had is weinig last van) sturen met het gaspedaal, gewoon eenzame klasse!

    conclusie: de voorwielen zijn om te sturen, de achterwielen om aan te drijven. De betere merken doen het nog steeds zo! :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #46
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Nienke B

    Ik heb er Pirelli P4000 (of was het nou 3000 :doh banden onder zitten, is geloof ik niet de beste inderdaad. Maar gezien mijn budget vervang ik die wel als ze qua profiel aan vervanging toe zijn. Licht uitbreken heb ik af en toe bij 1 bocht die gewoon verkeerd ligt (staan sinds kort ook waarschuwingsborden), maar nu ik het weet is het heel eenvoudig te voorkomen. (bovendien hoef ik die bocht nooit meer te nemen, omdat het een omleiding was die niet meer geldt :p)


  7. #47
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Nienke B

    de reden dat ik de eerste keer ook achterste voren stond, wist toen nog niet dat die banden weinig grip hebben in de regen, 2e keer was iets te snel. weet nu wel beter, droog is plakken, nat is glijden. dus bij nat rij ik rustig door de bocht en als ik met haastige spoed rijd voel ik altijd wel wanneer ie begint met glijden, of geeft voor de lol een dot gas in de bocht (HEE HAA, sideways FTW!)

    heb best zin in de winter, kan ik inderdaad weer lekker sturen met het gas
    komende week even winterbanden bestellen, hoeven we niet meer recht door te glijden omdat de voorbanden geen grip hebben:doh: koste me bijna me porsche
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #48
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Nienke B

    Winterbandjes heb ik ook al liggen. Maar laten we weer on topic gaan, anders wordt bassie boos :p


  9. #49
    Ingeschreven
    07/11/2010
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    134

    Re: Nienke B

    Hahaha,
    Geinig, mijn voorstelstukje wordt een heuse discussie
    Zal ik ook maar even meedoen?
    Ik heb continentals eronder zitten, nog geen winterbandjes gekocht...

    Keesieeee


  10. #50
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Nienke B

    Oh, ik zie het nu pas, welkom bij de club!
    Foto's van je auto zijn natuurlijk altijd welkom

    En veel plezier ermee! Maar dat zal wel goedkomen als ik het zo lees


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •