Pagina 5 van de 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 104

Onderwerp: porsche 924: Ropor

  1. #41
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Ropor,

    Als je hulp nodig hebt dan moet je maar ff pm'en!! :wink:


    Ik zou zowiezo de kop demonteren om te kijken of je daar wat rare dingen tegenkomt of inlichtingen winnen bij een garage, ik vind het vrij bizar de foto's. Het lijkt op hetzelde als toen mijn motor in de soep liep, ook volop olie en benzine in het luchtfilterhuis etc....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #42
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Olie aftappen, verse olie erin, spoelen, oude olie eruit, nieuwe olie erin + threatment.

    Volgens mij zijn je injectoren super incontinent. Trek ze eens eruit en test ze eens. Of vervang ze gewoon kosten 50 euro ex btw.

    Laat eens je compressie testen of zelf doen, kijken hoever je komt. Dit is niet goed. geen wonder dat ie het eruit perst.


  3. #43


    nu snap ik iets beter waarom de lekkage van de injectoren bij deze motor dit ook kan veroorzaken, alhoewel het ERG veel is hoor!

    maar goed hij lekt dus als hij lekt direct op de kleppen, die uiteraard af en toe de behoefte hebben aan open gaan en dan waarshcijnlijk echt een mega sloot naar binnen werken..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #44
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Lekkende verstuivers: als ik het goed begrijp komt er dan benzine in de cilinders terecht, deze benzine lekt dan langs de zuigers en zuigerveren in het carter.
    De hoeveelheid benzine in het blok is dan wel erg groot.

    Het zou wel alle problemen verklaren!

    Wat zijn oorzaken van verstuivers die het begeven??
    924, 1984


  5. #45
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Ouderdom, er zitten veertjes in die gewoon slijten. Ik heb mijn oude injectoren nog liggen maar die zijn ook al niet veel soeps meer.. Misschien om het e.e.a. uit te sluiten?


  6. #46
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Ik zal ze er wel eens uithalen om ze na te kijken.
    924, 1984


  7. #47
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Hang ze in een potje (4 stuks), auto op contact en gewoon aan de luchtweger trekken. Kijk naar de straal (moet mooie nevel zijn) en mogen niet na druppen of lekken.

    Dingen zijn niet zo heel duur om te vervangen, ik heb ze ook vervangen en maakte een wereld van verschil


  8. #48
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Ik heb eventueel een setje voor je, als onderdeel van mijn motorrevisie professioneel schoongemaakt. Heb ze later ook gecontroleerd op de manier die meneer aard hierboven beschrijft, en alles is in orde.


  9. #49
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    En? lukt het allemaal nog een beetje?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #50
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Ik heb afgelopen weken niets gedaan. Ik heb momenteel niet echt de tijd om even een avondje of middag te gaan sleutelen.
    Woensdagavond misschien weer.
    924, 1984


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •