Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ronaldbm
    924 Addict
    • Aug 2014
    • 1692

    #46
    Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

    Mooi werk hoor! Ja, bandenbak heb ik ook al eens gedaan, ziet ie er vanachter ook weer knap uit.
    Hoe is de B-stijl gelukt? Die van mij is ook niet al te mooi meer..... Heb je daar hoogglans op gedaan of was deze nog nat toen je de foto maakte?
    Project 924....and nice driving

    Comment

    • Bastibum
      924 Fan
      • Nov 2021
      • 131

      #47
      Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

      Originally posted by Ronaldbm View Post
      Mooi werk hoor! Ja, bandenbak heb ik ook al eens gedaan, ziet ie er vanachter ook weer knap uit.
      Hoe is de B-stijl gelukt? Die van mij is ook niet al te mooi meer..... Heb je daar hoogglans op gedaan of was deze nog nat toen je de foto maakte?
      De B-stijl is goed gelukt. Ik heb een zwarte 2K lak gebruikt, zijdeglans. Op de foto was hij nog nat. Ik zat te twijfelen tussen hoogglans en zijdeglans, maar als ik oude persfoto's van Porsche zie lijkt het nergens echt te glanzen. De zijdeglans match mooi met de zwarte omlijsting van de ramen.

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1692

        #48
        Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

        Ja exact! Goede info, dank!
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • Steady Eddy
          924 Fan
          • Jul 2008
          • 192

          #49
          Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

          van 924 naar 944turbo - dat wordt aanpassen (zowel qua rijden als sleutelen)
          Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

          Comment

          • Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 786

            #50
            Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

            Je bent er maar weer mooi druk mee. Ziet er trouwens netjes uit. Zal vast helpen om de 924 te verkopen. En dan een 944 turbo. Heb nog niet zolang geleden met zo'n ding gereden. Gaat prima moet ik zeggen. Mijn 924 activiteiten liggen 3 maanden stil in verband met verblijf elders ivm vakantie.... Eind juli pak ik de draad weer op. Definitief nieuwe (lees goeie) uitlaat eronder en benzinetank opheffen. Verder heeft iedereen hier vakantie volgens mij

            Comment

            • Steady Eddy
              924 Fan
              • Jul 2008
              • 192

              #51
              Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

              Een 911 met achterwielaandrijving kan een (goede) 944turbo niet volgen, maar je moet een goede vinden (die komen meestal niet meer te koop)...
              Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

              Comment

              • captainfrasca
                Administrator
                • May 2007
                • 3525

                #52
                Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

                Originally posted by Beer924 View Post
                Verder heeft iedereen hier vakantie volgens mij
                Lijkt er inderdaad op, de huidige software helpt ook niet echt mee helaas vermoed ik. Ik heb nog niemand gevonden die kan helpen. Ik vrees dat het geld gaat kosten, maar dan moeten we nog even geduld hebben.
                Porsche isn't just a car, but a way of life!
                1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                Lees hier de regels van 924forum.nl

                Comment

                Working...
                X