Pagina 5 van de 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 80
  1. #41
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Martijn stelt zich voor

    Ziet er gelikt uit zo, met een verse laklaag.


  2. #42
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    [quote=M.B.H.]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "hammer_rites":2zx2e4k6
    Mooi werk!

    Hoe staat het met de kop? Klepgeleiders al binnen/gemaakt?
    nee komt wss vast wel vlgd week. Tot die tijd ben ik nog wel ff met mn onderblok zoet maar daarna is het kop erop, blok erin, klaar.... anders loop ik ook weer tegen onverwachte dingen aan en dat kost dan weer nog meer tijd dus eerst volledig preppen voor de kop

    pakkingset weet ik zo niet uit mn hoofd, wat moet je hebben? Mijne had ik geloof ik uit duitsland gehaald want niet alles is makkelijk te krijgen voor 924 (krukaslagers e.d en sommige pakkingen/keerring krukas).
    Okee nou ik wil van allebijde een kompleet set 924 en 924 turbo vandaar M.[/quote:2zx2e4k6]

    zou ik even op fvd kijken als ik jou was en bestellen bij 911shop als je het allemaal in 1 keer wilt.
    mijn kopset is van victor reinz, komt bij revisie vandaan, en de onderblokset van fvd zelf.

    vandaag beetje mn onderblok verder in elkaar zetten heb te lang niet aan de porsche gewerkt dus heb er wel zin in.
    mowaaaaaaapp...


  3. #43
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    zo...vandaag aardig wat onderdelen geprept, ben helaas door mn verf heen dus moet even nieuwe halen als ik weer ga werken.

    Wel alles netjes schoongemaakt, oliepomp even opengehad, zag er goed uit.

    Paar vraagjes, weet niet of iemand er wat van weet.
    Oliepomp, buitenste tandwiel heeft een merkteken, kan geen ander merkteken vinden en het is onzin om bij het pomphuis een merkteken te zetten, maar op het binnenste staat geen merkteken (wat ook niet nodig zou zijn, want de tandwielen lopen asynchroon en dus maakt het geen drol uit).
    Enige wat ik kon bedenken was dat het de buitenkant moet zijn... wat het nu weer is.

    Carterpan...vlakbij de aftapbout zit een wat kleiner gat, waar bij mij een bout inzit. Is dat voor een temperatuursensor oid? heb namelijk geen idee en het lijkt me wel een leuke plek voor een tempsensor.
    mowaaaaaaapp...


  4. #44
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Oliepomp, buitenste tandwiel heeft een merkteken, kan geen ander merkteken vinden en het is onzin om bij het pomphuis een merkteken te zetten, maar op het binnenste staat geen merkteken (wat ook niet nodig zou zijn, want de tandwielen lopen asynchroon en dus maakt het geen drol uit).
    Ik heb mijn pomp ook uit elkaar gehad, maar merkteken is me nooit opgevallen. En blijkbaar zat ik toendertijd ook niet met m'n handen in het haar hoe de tandwielen er terug in moesten..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Carterpan...vlakbij de aftapbout zit een wat kleiner gat, waar bij mij een bout inzit. Is dat voor een temperatuursensor oid? heb namelijk geen idee en het lijkt me wel een leuke plek voor een tempsensor.
    Heb me laten vertellen dat bij de (eerste) turbo's daar een temp. sensor zat. Er zit er nu eentje bij mij in elk geval.


  5. #45
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    zo...vandaag aardig wat onderdelen geprept, ben helaas door mn verf heen dus moet even nieuwe halen als ik weer ga werken.

    Wel alles netjes schoongemaakt, oliepomp even opengehad, zag er goed uit.

    Paar vraagjes, weet niet of iemand er wat van weet.
    Oliepomp, buitenste tandwiel heeft een merkteken, kan geen ander merkteken vinden en het is onzin om bij het pomphuis een merkteken te zetten, maar op het binnenste staat geen merkteken (wat ook niet nodig zou zijn, want de tandwielen lopen asynchroon en dus maakt het geen drol uit).
    Enige wat ik kon bedenken was dat het de buitenkant moet zijn... wat het nu weer is.

    Carterpan...vlakbij de aftapbout zit een wat kleiner gat, waar bij mij een bout inzit. Is dat voor een temperatuursensor oid? heb namelijk geen idee en het lijkt me wel een leuke plek voor een tempsensor.
    ja die is voor een temp sensor bij mijn turbo zit die er in M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #46
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    was er al achter op 924board komt goed uit, zocht al een plekje voor een sensor

    vandaag mn stuur eruitgehaald, daar zat een lekkere laag schimmel op (zo'n mooie fluffy laag)... al heel lang want hij staat al bijna een jaar stil.

    Weggehaald met azijn, gepoetst met schoenspul en weer als nieuw ... daarna de auto goed gewassen want er zat al groene aanslag overal en nu ziet ie er weer glimmend uit.

    Nog geen nieuwe roest/schade ontdekt...hij heeft wat plekjes maar de roest is echt miniem, meeste van de plekken is gewoon lakschade
    mowaaaaaaapp...


  7. #47
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Martijn stelt zich voor

    Martijn, had je nou ergens een detailfoto geplaatst van de verbinding van de asjes tussen de verschillende TB's? Daar staat me namelijk iets van bij, maar ik kan het niet meer vinden...


  8. #48
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Martijn, had je nou ergens een detailfoto geplaatst van de verbinding van de asjes tussen de verschillende TB's? Daar staat me namelijk iets van bij, maar ik kan het niet meer vinden...

    zal eens kijken voor je.
    Kan momenteel geen foto voor je maken, die tb's liggen @ werk.

    Onderblok zit zo goed als in elkaar, heb even van hout een geile motorbok gemaakt die wél om kan gaan met een gemonteerd koppelingshuis.
    Het is beun, maar perfecte martijnkwaliteit want hij is zo stevig als maar kan, en lichter dan staal.

    Ook maar de rechter voorwielophanging eruitgegooid zodat ik dat allemaal kan stralen en mooi maken (stiekem ben ik een posertje, maar al het geile spul zit netjes verstopt onder de kap, van buiten is het maar een gewone 24).

    Links heb ik even links laten liggen (ha) want zo weet ik tenminste nog hoe het in elkaar moet. Uitlijning zal wel helemaal verneukt zijn maar dat moet ik sowieso nog een keer laten doen.





















    en speciaal voor boudewijn:

    mowaaaaaaapp...


  9. #49
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Martijn stelt zich voor

    Als je ze niet bij de hand hebt, had ik ze blijkbaar van iemand anders gezien. Ik ben benieuwd naar jouw oplossing in ieder geval. Ik heb deze jongens een mailtje gestuurd, misschien dat zij wat kunnen fabrieken, maakt mijn leven weer wat makkelijker...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Onderblok zit zo goed als in elkaar, heb even van hout een geile motorbok gemaakt die wél om kan gaan met een gemonteerd koppelingshuis.
    Je had mijn motorbok wel mogen lenen hoor...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    en speciaal voor boudewijn:
    Ah duidelijk, bedankt!


  10. #50
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammer_rites
    Je had mijn motorbok wel mogen lenen hoor...
    die werkt volgens mij alleen als het koppelingshuis er niet op zit toch? en dan hangt ie met zn volle gewicht aan het koppelingshuis... :shock:

    vandaar
    mowaaaaaaapp...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •