Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 46 van de 46
  1. #41
    Ingeschreven
    31/01/2009
    Berichten
    202

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk Berichten
    Ik ben van mening dat je de Porsche niet als hoofdvoertuig moet gebruiken. Daar heb ik momenteel nog een motor voor. Ben er alleen nog niet uit of ik van de winter met de Porsche naar mijn werk ga rijden of dat ik een ander alternatief verzin... motorrijden in de sneeuw is niet echt een optie namelijk.
    in het kader van dit topic begrijp ik je bericht niet, maar er zijn er genoeg die de porsche dagelijks gebruiken. kan prima, mits goed onderhouden!
    zou jij de porsche zomaar wegdoen?


  2. #42
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk Berichten
    Ik ben van mening dat je de Porsche niet als hoofdvoertuig moet gebruiken. Daar heb ik momenteel nog een motor voor. Ben er alleen nog niet uit of ik van de winter met de Porsche naar mijn werk ga rijden of dat ik een ander alternatief verzin... motorrijden in de sneeuw is niet echt een optie namelijk.
    auto's zijn om me te rijden niet om te stallen :whistle:

    mijn hoofd auto is een jaguar xj 6 uit 1980 en ja die rijd ook in de winter door sneeuw en pekel

    mijn porsche is voor er bij omdat een jag nauw eenmaal engels is :Cry:
    maar die gaat ook over al mee naar toe en ook in de winter
    is dus ook niet allen voor zondag


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #43
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Toen ik 6 jaar was kocht mijn pa z'n eerste Porsche een 924 van 1978. Al vlug was de "Porschemicrobe" in ons gezin geslopen. We werden lid van de Porsche club van Belgie en na de 924 kwam de 944 ( 3de ingevoerde in Belgie), vervolgens een 911 sc, daarna 964 cabriolet (op zelfde dag gekocht als ik mijn eerste Porsche 924 kocht en nu ook in mijn bezit) nu heeft mijn pa een boxter.

    Ik had dus eerst mijn 924 (nog altijd in bezit), vervolgens een 944 type 2 (verkocht), alle volgende wagens heb ik nog netjes staan. De gulf is nu bijna af en daarna komt de turbo en de S aan de orde.

    Voor mij en ook mijn zoon van 12 jaar alsook de kleine Mattis (3,5 jaar) is de Porsche en vooral de 924 ons levensmotto. Gelukkig treed mijn vrouwtje mij hierin bij. (weliswaar niet wat sleutelen betreft)

    Kortom een Porscheliefhebber in hart en nieren.

    Gr Dopre


  4. #44
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Onze eerste 944 is ergens in het begin van dit decennium naar belgië verhuisd, ergens rond 2001 of 2002 of zo. Was ie toevallig blauw?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #45
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Onze eerste 944 is ergens in het begin van dit decennium naar belgië verhuisd, ergens rond 2001 of 2002 of zo. Was ie toevallig blauw?
    De mijne was een witte van 1985 die uit Duitsland was geimporteerd:thumb:


  6. #46
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: hoeveel betekend uw 924 voor u?

    Ach ja, het had zo maar onze 44ér kunnen zijn, wist ik tenminste wat ervan terecht gekomen was.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •