Pagina 50 van de 87 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 865
  1. #491
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Dat moet ik inderdaad doen. En de ophangrubbers van de dynamo vervangen, ik hoor soms de V-snaar piepen terwijl-ie goed strak staat.

    Ik vraag me af hoeveel condens er eigenlijk op die achterruit zat... en hoeveel vettige aanslag. oll:


  2. #492
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: De Porsche 924 van Tom

    jammer dat mijn dynamo net weg is anders had je die kunnen overnemen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #493
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De Porsche 924 van Tom

    ja het zou ook fijn zijn als de achterruit verwarming ook werkt
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #494
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Oh ja, moet ik ook nog eens repareren. Er is een draadje gebroken bij de klep, maar als ik daar meet staat er geen spanning op dus het zit nog wat verder. Geen zin, geen tijd, veel belangrijkere dingen te doen.

    Ik heb nog een dynamo liggen, maar die is volgens mij net zo gaar als degene die eronder hangt. Ik zal 'm eens laten reviseren.


  5. #495
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Nou, de teller doet nog steeds niks. Maar ik heb vanavond wel de accu bijgeladen (de dynamo kan geen korte ritjes met veel verbruikers aan, hij laadt niet genoeg bij), de sloten van de achterklep gesmeerd (ik werd gestoord van het gepiep), de lampen in de bumper schoongemaakt (veel meer licht, maar de glazen zijn volkomen gezandstraald), de richtingaanwijzerglazen schoongemaakt (nou weet ik waarom mijn richtingaanwijzers weinig licht geven, de reflectors zijn totaal weggerot) en eindelijk de ruiten aan de binnenkant schoongemaakt en met anticondens behandeld. Eens zien of dat werkt. Helaas kon dat niet in daglicht dus ik ben benieuwd hoeveel vieze vegen ik morgen tegenkom.

    Geen piepende achterklep meer vanavond en de ruiten leken in ieder geval redelijk doorzichtig, de achterruit is zelfs schoner dan-ie ooit is geweest.
    Hoe staat het met je bekabeling gesteld tom? Revisie van dynamo (als er niks geks is, gewoon slijtage meuk vervangen) is ongv 80 euro.


  6. #496
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Bekabeling ziet er prima uit, onlangs gecheckt en gerepareerd. Er was maar één kabelschoentje slecht, dat heb ik vervangen. Alles doorgemeten, werkt prima.


  7. #497
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    hmmm..Accu ook in orde? Anders ff accu en dynamo laten doormeten weet je waar je aan toe bent.


  8. #498
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Accu is onbekend, die heeft wat opdonders gehad. De dynamo is erg moe, daarom had ik al een andere gekocht.

    De anticondensspray lijkt aardig te werken.


  9. #499
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Ja voor hoelang Vaak is dat maar een red middeltje condensspray. Kun je beter met spiritus werken. Gebruik zelf (gemak dient de mens) gewoon van Sonax die ruitenreiniger (groen grij is dat) werkt perfect. Weinig condens en ramen worden niet zo snel vettig.

    Als je accu paar klappen heeft gehad, kan dat ook een oorzaak zijn. Vooral als er een cel naar de klote is kan je dat aardig merken. Gewoon nieuwe Varta accu plaatsen (63ah werkt prima) + dynamo reviseren en je bent weer klaar voor de winter. Wat je ook al vervangen heb (ook een voorkomend probleem) is de rubbers van je dynamo steun..Anders blijf je aan het stellen haha/


  10. #500
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Nee, die staan inderdaad op de lijst om vervangen te worden.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •