Pagina 51 van de 87 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 865
  1. #501

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Vandaar dat de spanning van m'n V-snaar weer een stuk minder is
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #502
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Dankzij Martin heb ik nu een mooi en prettig vasthoudend leren stuurwiel. De 'nieuwe' stuurschakelaar pakte niet zo goed uit- de niet werkende interval is er niet mee opgelost en op de terugweg had ik tot mijn schrik geen dimlicht meer. De zekeringen zijn heel, dus ik ga maar weer mijn oude schakelaar monteren en hopen dat het daarmee opgelost is.


  3. #503
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Tom,

    als de connecties etc kloppen, maak ff je schakelaar open. Bij Space was dit ook het geval, was het contact bolletje dusdanig weg gesleten dat ie hierdoor de polen niet meer door verbond. Tijdelijk opgelost toen met druppeltje tin.


  4. #504
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Wel vreemd dat dit altijd goed heeft gewerkt tot ik de stuurkolomschakelaar verving...


  5. #505
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Die electronica is gewoon raar..Ik had mijn ruitenwissermotor gedemonteerd om hem schoon te maken + nieuw vet (hoe halen fabrikanten het in hun harses om dat extra taaie troep te gebruiken wat eerder ophoopt dan smeert). Bijkomstig voordeel was dat me voltmeter nu ongeacht verbruiker strak op bijna 14 volt staat..Echt raar.

    Maar mss slechte massa verbinding van jou gebeuren Tom? Meet anders eens door...Meten is weten.


  6. #506
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Morgen bij daglicht zal ik even kijken. Ik hoop dat ik nog ergens een schakelaar heb, overmorgen moet de verlichting gewoon weer werken.


  7. #507
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Zeg Tom, Hoe goed doen die prima bandjes het van jou of is dat meer glijden dan rijden :mrgreen:


  8. #508
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Ik heb het maar niet echt uitgeprobeerd, heeeeeeel rustig gereden. Op nat wegdek is het al link, op sneeuw wil ik het niet weten...


  9. #509
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Dankzij Martin heb ik nu een mooi en prettig vasthoudend leren stuurwiel. De 'nieuwe' stuurschakelaar pakte niet zo goed uit- de niet werkende interval is er niet mee opgelost en op de terugweg had ik tot mijn schrik geen dimlicht meer. De zekeringen zijn heel, dus ik ga maar weer mijn oude schakelaar monteren en hopen dat het daarmee opgelost is.
    Dat zijn geen grappen tom ( het kan ook een van de steekblokken zijn met een slecht kontakt naar de schakelaar ( groot / klein-licht schakelaar werkte toen ik hem van de auto afgehaald heb . Succes Martin ( maar niet goed hij kan Altijd terug :wink: )
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #510
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De Porsche 924 van Tom

    Losse contacten gechecked, niets gevonden. Schakelaar weer terug gewisseld, licht doet het weer.

    Helaas, nog steeds geen interval op de wissers maar licht is iets belangrijker. Ik zag wel dat een contact aan de wisserkant van mijn eigen schakelaar redelijk groen uitgeslagen was. Dat zou ook wel eens het geval kunnen zijn in de connector en dat verklaart misschien de defecte intervalstand. Als ik meer tijd heb, ga ik het nog wel eens uit elkaar halen en zien of de theorie klopt.

    Nu staat alleen het stuurwiel nog schuiner, dus die moet ik vanavond even terug zetten.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •