Pagina 55 van de 55 EersteEerste ... 5455152535455
Resultaten 541 tot 550 van de 550
  1. #541
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    Is een hele mooie. Kleine kanttekening. Volgens mij rijdt die auto niet vaak. Tijdens de fotosessie heeft de eigenaar de motor laten lopen (zie foto toerenteller) Dat vindt ik een beetje vreemd.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #542
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Hoezo is dat vreemd? Ik laat tijdens een fotosessie ook wel eens de motor draaien....

    Hoewel het dan juist interressant is voor de verkoop om een foto te maken van de oliedruk en voltage...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #543
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    maar dan zorg je toch dat je dat ook kunt zien?

    Weet je, iedere keer als ik naar een auto ging kijken (en ik heb er veeeeeeeeel gezien)heb ik me gelijk omgedraaid als de motorkap warm was. Zou iedereen moeten doen. Als ik dan op een foto al kan zien dat iemand de motor stationair laat warmdraaien krijg ik al de kriebels want:
    A slecht voor de motor
    B hoe loopt dat ding koud?
    C als je het al doet, doe het goed, laat ook de oliedruk en voltmeter leesbaar zien.
    D een serieuze koper weet van het bestaan van fotoshop en trekt geen conclusie uit een foto
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #544
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    maar dan zorg je toch dat je dat ook kunt zien?

    Weet je, iedere keer als ik naar een auto ging kijken (en ik heb er veeeeeeeeel gezien)heb ik me gelijk omgedraaid als de motorkap warm was. Zou iedereen moeten doen.
    Zou voor mijn geen reden zijn om om te draaien (zeken niet als ik van ver ben gekomen), wel kan je meteen de conclussie trekken dat hij koud slecht start.

    Maargoed dat is geen ramp en voor een beetje technisch iemand is dat makkelijk op te lossen.

    Wel belangrijk is de oliedruk. Koud is deze bijna altijd wel goed. Maar je moet het weten als de motor goed warm is. Blokje om is niet genoeg. Olietemperatuur moet toch zeker 80 graden wil je de reële oliedruk kunnen aflezen.


  5. #545
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    dus een goede 20 km rijden is slim dan is de olie wel op tempratuur:thumb:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #546
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    ondanks dat er tupperware omheen is geplakt
    is het op de foto,s een hele mooie auto!
    think PORSCHitive


  7. #547
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaas 924 Bekijk Berichten
    ondanks dat er tupperware omheen is geplakt
    is het op de foto,s een hele mooie auto!
    ja ik vind het een hele mooie bodykit, alleen de achterbumper is iets te veel tuner, maar niet lelijk(ook niet super mooi)
    en over de verdere staat weten we ook niks maar man wat ziet dat er leuk uit:loco:
    ja over het laten draaien van de motor tijdens de fotoshoot kan je nog geen conclusie trekken, de motor warm laten draaien voordat je langskomt vind ik wel verdachthwell:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #548
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Die witte staat trouwens al best lang te koop. Dat vind ik dan weer veel verdachter...

    Mijn vorige auto was ook warmgedraaid maar motorisch helemaal niets mis mee. Scheelt je wel weer warmrijden tijdens een proefrit.

    Mijn Porsche had al meer dan een half jaar niet meer gelopen toen ik kwam


  9. #549
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Ja en je hebt ook meteen kans om te checken hoe hij warm start; is echt wel 'n issue voor sommige 924s. En dat is wél erg moeilijk (zo niet bijna onmogelijk) te verhelpen!
    Overigens vind ik 'm errug fout. Even los van of deze kit 'm wel staat of niet, is 't echt een Sjonnebak, no offense. En dat is een 924 standaard juist helemaal niet.
    De auto komt me ook bekend voor. Lijkt erg op een auto die een jaartje ofzo geleden ook te koop stond. Toen hebben we 'm dacht ik ook al 'ns in een topic gehad hier. Wel weer leuk dat 't een originele NL-auto is. Maar ja, dan moet ie er eigenlijk ook origineel uitzien.


  10. #550
    Ingeschreven
    05/08/2009
    Berichten
    23

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    wat denken jullie hiervan

    http://auto.aanbodpagina.nl/porsche-924-cabrio# (ombouw bieber)

    Die velgen, kan da kloppen ? Ik dacht dat die origineel (! hoort misschien
    bij de ombouw !) enkel op een S-gebaseerde 924 passen ? En wat met
    de stijfheid van de koets. Heb gezien dat 'dopre' een bieber-924-cabrio
    bezit ? Ervaringen ? Dit is enkel uit interesse hoor, ben niet van plan om
    zulks een 924 aan te kopen als eersteling.
    You don't need eyes to see, you need vision


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •