Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 71

Onderwerp: Op zoek naar 924

  1. #51
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Op zoek naar 924

    Hangt ervan af hoe je hem wil gebruiken. Als je hem als tweede wagen in wenst te schrijven, dan kan je een classic verzekering nemen. Dit is heel voordelig. Als je een all-in wenst voor zo'n classic dan kijken ze naar de huidige geschatte waarde.


  2. #52
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Hangt ervan af hoe je hem wil gebruiken. Als je hem als tweede wagen in wenst te schrijven, dan kan je een classic verzekering nemen. Dit is heel voordelig. Als je een all-in wenst voor zo'n classic dan kijken ze naar de huidige geschatte waarde.
    Dat is inderdaad de bedoeling inschrijven als classic of oldtimer afhankelijk van de leeftijd.

    In het weekend ga ik volgende wagen normaal eens bezien.

    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...rsche_924.html

    Niet zo ver van bij mij in de buurt. En aangezien ik zaterdag er toch zo goed als passeer kan ik er evengoed eens naar gaan kijken.


  3. #53
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Op zoek naar 924

    Ziet er goed uit. Spijtig van het stuur en het extra klokje op de middenconsole, maar daar kan je een wagen niet voor laten staan. Van welk bouwjaar is ie? Heeft geen rechter buitenspiegel, lekker retro :-).


  4. #54
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Heeft geen rechter buitenspiegel, lekker retro :-).
    misschien wel lekker RETRO,maar ik vind het nogal onhandig
    als je een rechterspiegel gewent bent in het drukke verkeer!
    daarom heb ik er wel eentje opgezet ,ondanks dat hij er niet mooier opword!
    think PORSCHitive


  5. #55
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...rsche_924.html

    Heb is gebeld voor deze wagen.

    Wagen was normaal voor vrouw. Grotendeels opgeknapt vanalles aan vernieuwd.
    De wagen is van 78 met 76000km.
    ZOu een klein beetje roest aan het rechtspatbord zijn.

    Wagen is niet in topstaat maar wel meer dan goed.

    Ik was dan ook zeer geïnteresseerd om de wagen te bezichtigen en misschien meer.

    Maar de wagen was niet gekeurd voor dagelijks gebruik en hij wou dit ook niet laten doen omat hij dan iemand met z-platen moest zoeken en dit was teveel moeite. hij was ook niet bereid om dit te laten doen indien ik meer wou betalen bij eventuele aankoop.

    DUs dit zal niks worden aangezien ik zelf niet kan oordelen om hij door de keuring geraakt voor dagelijks gebruik en hoeveel kosten er eventueel nog aan nodig zouden zijn om hier wel in te slagen.

    De 944 die ik vrijdag ben gaan bezichtigen staat ook nog steeds te koop.


  6. #56
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Op zoek naar 924

    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...05_000_km.html

    die misschien iets? maar die kost wel! maar voor een franc kunt ge niet op de eerste rij zitten.... :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #57
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...05_000_km.html

    die misschien iets? maar die kost wel! maar voor een franc kunt ge niet op de eerste rij zitten.... :whistle:
    Ik heb hem inderdaad al gezien, ik denk zelfs dat iemand hem hier een aantal dagen geleden nog eens gemeld heeft.

    Kwaliteit heeft inderdaad soms zijn prijs. De vraag is dan echter of de stap naar een 911 3.0 nog heel groot is. Ik weet er in goede staat staan voor 13-15000€ moeten alleen op termijn gespoten worden. Natuurlijk zijn ze dan wel niet in uitzonderlijke staat.

    Moeilijk soms om te kiezen.


  8. #58
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Op zoek naar 924

    de stap van 4500 (na wat afdingen waarschijnlijk 4000) naar minimaal 15.000 is wel errughh groot, komt nog bij dat je dan bij de 911 aan de onderkant van de markt zoekt, dus tussen de broodjes en kadetjes. En die drijven op korte termijn de prijs naar 20 à 25 duzend :Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #59
    Ingeschreven
    05/11/2009
    Berichten
    34

    Re: Op zoek naar 924

    Vandaag een proefrit gaan maken met een 3.2.

    Heel goed meegevallen. Ik ga dus voor een 911.

    Gaat vermoedelijk een 3.0 worden.

    Weet er eentje staan die me wel kan bekoren.


  10. #60
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Op zoek naar 924

    Tja dat had ik wel gedacht ... ;-). Als je nog eens een ritje wil maken met een 924, dan laat je het maar weten. Succes met de verdere zoektocht, en neem zeker iemand mee die er iets van kent. Zelfs al je hier iets voor moet betalen kan het je op termijn heel wat zorgen besparen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •