Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 80
  1. #51
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    nou, toevallig heb ik laast zo'n porsche 924/44/68 boek gekocht, en zie je zo'n evolutie plaatje staan, en daar staat dat er vanaf bouwjaar augustus 1980 dat het warmestart verholpen zijn...

    mijn 924 komt uit 1982 en heb nergens last van, laats van friesland naar arnhem gereden, is bijna 2uur, en et was best warm buiten, en toen we thuis waren nergens last van, starte gelijk, hij hoefde em maar 1x rond te gooie...

    maarja, boek is iig erg handig, voor 4 euro gekocht hier op de braderie


  2. #52
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Warme start probleem onstaat ook niet direct na een lange rit. Maar vooral als hij dan een tijdje gestaan heeft. Dus tijdens het afkoelen van de motor.


  3. #53
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    nou, toevallig heb ik laast zo'n porsche 924/44/68 boek gekocht, en zie je zo'n evolutie plaatje staan, en daar staat dat er vanaf bouwjaar augustus 1980 dat het warmestart verholpen zijn..
    Modeljaar '81 bouwdatum november '80, warme startprobleem ruimschoots aanwezig...

    Volgens de boeken zijn ze tot ongeveer het einde van de productie bezig geweest met zoeken naar een oplossing.


  4. #54
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    daar voor jah meestal na een uur stil staan.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #55
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Code:
    Modeljaar '81 bouwdatum november '80, warme startprobleem ruimschoots aanwezig...
    De mijne is van bouwjaar '81 (juni) :ikweer


  6. #56
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    mijn, '81 met '83 motor, heeft het tot nu toe altijd gedoen.
    meschien heb ik wel een beetje geluk:-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #57
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Moet zeggen dat ik hier ook nog nooit last van gehad heb..


  8. #58
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    ik rij er dan wel niet zoveel in, maar nog nooit iets van gemerkt, ook niet als ie al wat afgekoeld is ofzo, maarja, toch denk ik toch dat het na BJ '80 toch verholpen is hoor.

    wat er in dat boek staat zal ook wel niet verzonnen zijn, dus, nog meer mensen die een 924 hebben van BJ na augustus 1980?

    ik zal ook even kijken of ik in het boek of internet kan vinden wat er zojuist is veranderd waardoor het probleem is verholpen...


  9. #59
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Terugslagklep op de brandstofpomp, tweede pomp, grotere drukaccumulator. Volgens mij zijn er later in de productie ('83-'84) nog meer klepjes in het systeem toegevoegd om het op druk te houden. Voor modeljaar '81 was het ZEKER niet opgelost.


  10. #60
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Discussie oplossingen warme startprobleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    ik rij er dan wel niet zoveel in, maar nog nooit iets van gemerkt, ook niet als ie al wat afgekoeld is ofzo, maarja, toch denk ik toch dat het na BJ '80 toch verholpen is hoor.

    wat er in dat boek staat zal ook wel niet verzonnen zijn, dus, nog meer mensen die een 924 hebben van BJ na augustus 1980?

    ik zal ook even kijken of ik in het boek of internet kan vinden wat er zojuist is veranderd waardoor het probleem is verholpen...
    De mijne is van 06-81 en die heeft er iedere keer weer last van als 'ie warm is, dus dat het opgelost zou zijn na BJ '80 : zeker niet.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •