Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 81
  1. #61
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bassie- Bekijk Berichten
    die foto is zeker gemaakt op de megamotormeeting in veenendaal??:whistle:

    mijn hobby foto`s maken dus kom dan ook wel isedface:
    Haha, ja klopt! Dit was die van mei dit jaar. Lopen daar enkele tientallen fotograven rond. Dus na zo'n meeting moet je al hun fotoalbums doorzoeken of je er ook op staat. Meestal is dat wel het geval. Dit was wel één van de mooiere foto's.

    Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
    Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

    @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.


  2. #62
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    bah bah bah

    wat moeten al die brommers hier:frown:

    dit is toch een forum voor porsche 924 fanaten??

    nee hoor plaats maar lekker
    is altijd leuk om ander leukspul te zien!
    think PORSCHitive


  3. #63
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk Berichten
    Haha, ja klopt! Dit was die van mei dit jaar. Lopen daar enkele tientallen fotograven rond. Dus na zo'n meeting moet je al hun fotoalbums doorzoeken of je er ook op staat. Meestal is dat wel het geval. Dit was wel één van de mooiere foto's.

    Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
    Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

    @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.
    in mei stond ik er ook.

    misschien heb ik ook nog wel een foto van jouw:shocked:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  4. #64
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    nee ik heb niks net even gekekenedface:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #65
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk Berichten
    @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.
    Kan kloppen, de mijne is een zogenaamde S-uitvoering. Die hebben net weer iets andere kleurcombi's en een iets hoger vermogen. (zeggen ze)
    Trouwens, het voorspatbord en de bovenkant van het kontje horen bij mij officieel ook geel te zijn, deze zijn paars gespoten naar eigen smaak.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  6. #66
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    [QUOTE=Rob;64573]

    Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
    Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

    QUOTE]

    uitlaten zijn helaas niet uit de Kwalijkzakiefabriek maar van Sito, aangeschaft bij Hein Gericke in Aachen.
    Zetje rijdt super, maar weinig koekblikken die een soortgelijke acceleratie ten toon spreiden :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #67
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Ik deel mijn hobby met Stephan: Veel te grote stukken rijden op veel te kleine brommertjes.

    Foto van maat op mijn brommertje: (ja, daar rijden we toertjes op van 400+km:loco


    En natuurlijk moet de brommer ook wel eens in de auto:


    En behalve toeren houdt ik me ook bezig met het tunen van motorblokjes, zit heel veel werk in maar met een cilinder waar de meeste net 75km/uur mee halen rijdt ik bijna 100.

    Filmpje: Filmpje

    Maarja, dat doe ik dan een keertje met een helm op en dan is de lol er alweer vanaf en "detune" ik de citta weer zodat je er mee kan toeren :-) Helemaal veilig is het niet maar het geeft me wel een goed gevoel dat na uren denk, reken en freeswerk je dus het motorvermogen hebt kunnen verdubbelen
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #68
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    leuk om met zo een klein torrtje zo snel te kunnen !
    maar pas je de remmen ook aan op dit extra vermogen ??
    think PORSCHitive


  9. #69
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Ik ben helaas nogsteeds niet aan het opbouwen van schrijfremmen toegekomen :| Ik vervang wel geregeld remblokken en kabels preventief maar de remkracht blijft wat matig. Daarom zijn we toen we dit filmpje maakte ook naar een hele lange overzichtelijke weg zonder zijstraten gegaan.

    Het blok uit het filmpje is netzoals mijn 16pk sterke 82cc simonini blok al lang weer verkocht, dat is volgens mij een stuk beter voor je gezondheid:whistle: Nu ben ik bezig met originele 50cc'tjes te tunen en ben tot nu toe tot de 82km/uur gekomen, zo ongeveer wat een standaard ontgrenste scooter rijdt:mmph:
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  10. #70
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    nou nou, als je zo goed bent in het tunen, ik mis nog wat trekkracht in mijn brommer, maar dat is 4 takt:doh:
    ik zit te denken aan druk vulling maar een turbo valt de veel op dus ga even experimenteren met casefans:loco:
    bij gevoegt de fotos van mijn brommer, hobby naast de 924 en racen op de pc of console
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •