Pagina 7 van de 87 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 865
  1. #61
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Mjah de kachel doe ik enkel aanzetten omdat ik meestal toch dan wat kouder heb maar dan sowieso beter is, koelt ie nog ff wat meer af Maar de fan kickt netjes in en in de zomer goede temps.


  2. #62
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Vanavond eindelijk de Philips Extreme-lampen gemonteerd die ik al sinds december vorig jaar had liggen. ops:

    Het verschil is ongelofelijk groot. Met de standaardlampen ben ik al een paar keer 's nachts uitgestapt om te kijken of de verlichting wel werkte, alleen op donkere plekken zag je een flauw verlichte plek tot ongeveer een meter voor de auto. De Extremes hebben daar drie meter van gemaakt, je kunt ook weer op de auto voor je zien dat je verlichting werkt en hard rijden in het donker is weer goed te doen. :-D Uitstekende upgrade, vooral omdat ik de lampen voor iets van 25 euro heb gekocht.

    Ik heb wel gezien dat de lampunits aan vervanging toe zijn, dat wordt dus een volgende klus samen met relais en betere bedrading.

    Ook de auto maar weer eens gewassen, zelfs in het donker kon ik al zien dat-ie er stukken beter uitziet.


  3. #63
    Zijn die dingen 25 euro per stuk in de winkel, tom? Want dan ga ik er ook een paar bestellen/kopen. Ik heb het gevoel dat mijn verlichting ook waardeloos is.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #64
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Vermoedelijk is-ie dat dan ook...

    Ik heb iets van 25 euro of 30 euro voor de set betaald op de Motorshow in Essen, volgens mij kost een set iets van 45 euro in de winkel normaliter.


  5. #65
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Als het zo een verbetering is dat is het die 45 euro ook wel waard!!
    924, 1984


  6. #66
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Ze claimen 80% meer licht tegenover standaard 60/55 W H4s. Dat wil ik geloven, ik had het zelf nog wat hoger ingeschat eerlijk gezegd.

    Ik vind het ook wel zo'n bedrag waard, vooral omdat die lampen meestal vrij lang meegaan.


  7. #67
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Aanvullinkje: vandaag voor het eerst wat donkere weggetjes opgezocht- er is licht! Hoe donkerder het is, hoe meer het opvalt dat deze lampen een beste bak licht geven. Het licht haalt de wegbelijning goed naar voren, in het donker zie je duidelijk de stralenbundels. Ik ben dik tevreden.


  8. #68
    das dus een goede tip voor andere 924 liefhebbers
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #69
    ...gelijk halen dus die lampjes
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  10. #70
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Als je licht even slecht is als het mijne was, zeker doen.

    Afgelopen week werd ik getrakteerd op een nieuw fenomeen: als ik de auto start en wegrijd, geeft de voltmeter iets tussen de 8 en 10 V aan. Gas geven maakt geen verschil en aan de verlichting kan ik zien dat er ook echt niet wordt geladen.
    Als ik 80 of sneller rijd en de auto maakt wat toeren, zie ik de voltmeter ineens terugspringen naar 12,5 V. Nog niet super, maar er wordt weer geladen. Mijn conclusie: de koolborstels van de dynamo zitten vast (slijpsel?) en komen los als er wat toeren worden gemaakt.

    Op een Audi-meeting vandaag kreeg ik van iemand een gereviseerde Bosch-dynamo met een gloednieuwe spanningsregelaar. Hij ziet er identiek uit aan mijn dynamo, dus binnenkort maar eens wisselen en kijken wat dat uithaalt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •