Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 139
  1. #61
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Zoals het er nu uit ziet ben ik er ook. Kan ik eindelijk eens kennis maken met een ieder. Misschien ook beter om e.a. parkeerplaats te zoeken voor dit forum. Krijgen we ook geen afkeurende blikken van de 911 mannen. :grin:

    -Tom80
    -q01z & grietje (marc&romy)
    -De kapitein en maittresse!
    -Sjaak aka Guus
    -!ik-rij-belastingvrij!
    -M.B.H.
    -ReMo


  2. #62
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Juist leuk om een beetje te provoceren bij de snobs... :mrgreen:


  3. #63
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Dag Allemaal

    Snobs...die gaan ook naar de WC om te poepen. Die zijn dus niets meer of minder dan wij.

    Ik kan momenteel nog niets beloven daar onze 924 bij de garage staat en ik nog niet weet of ik dit weekend wel weg kan. :evil:
    Ik baal een klein beetje erg veel op dit moment.

    Johan :mrgreen:


  4. #64
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Poepen .............. WC............?

    Vertel daar eens iets meer over, heb al 42 jaar een wat opgeblazen gevoel. :grin:


  5. #65
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    Poepen .............. WC............?

    Vertel daar eens iets meer over, heb al 42 jaar een wat opgeblazen gevoel. :grin:
    Ben jij 42...???? voel jij je ook nog zo jong????

    Neem een koekepan en wat boter.fruit een kilo uien daarna champingons toevoegen en goed doorroeren. Dan een pond kleingesneden spekjes toevoegen en alroerend bakken.
    Eventueel een biefstukkie erbij bakken. Opeten en als je dan de andere dag nog een opgeblazen gevoel hebt... een rennie nemen.
    Ik wil dit ook wel voor je doen maar ik heb momenteel geen zaak meer.


  6. #66
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Ga er misschien toch ook bij zijn zondag. We gaan mogelijk m'n dochters verjaardag op zaterdag vieren, i.v.m. beschikbaarheid vrienden en familie. Dus bij deze onder voorbehoud:

    -Tom80
    -q01z & grietje (marc&romy)
    -De kapitein en maittresse!
    -Sjaak aka Guus
    -!ik-rij-belastingvrij!
    -M.B.H.
    -ReMo
    -Bcreative (Edwin)

    Kom alleen niet met 'n 924 helaas, maar waarschijnlijk met de A3 TDI.

    Misschien ook beter om e.a. parkeerplaats te zoeken voor dit forum. Krijgen we ook geen afkeurende blikken van de 911 mannen.
    Ach joh, je hebt mensen die een auto hebben/rijden omdat ze deze gewoon zelf een te gekke auto vinden en je hebt mensen die een auto hebben omdat dit een veilige keuze is. Deze mensen hebben eigenlijk helemaal geen eigen mening, zijn erg bang zijn om een individuele keuze te maken, betreden vooral graag platgetreden paden, zijn kuddedieren; draaf ik nu door? :wink: Tuurlijk zijn er ook mensen die een 911 hebben, omdat ze 'm gewoon mooi vinden. En er zijn ook nog wel aardig wat 911ers die ooit een 924 of 944 hadden...

    Maar misschien wel handig om auto's bij elkaar in de buurt te parkeren. Geen idee of dit mogelijk is. Helpt waarschijnlijk wel om bepaald tijdstip af te spreken. Zag al 10.00u, 11.00u, 12.00u langskomen. Misschien zelfs wat 06-nummers uitwisselen...? Of doen we dat hier niet?


  7. #67
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Jawel, had ik ook al aan gedacht. Maar openbaar op het forum lijkt me een minder goed plan.


  8. #68
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    gaan jullie naar heteren haha? Ik weet niet of ik er ben..Als een afspraak niet door gaat kom ik wel ff buurtne.


  9. #69
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Voor jou is het niet zo ver...

    Routebeschrijving: http://www.porschecentrumgelderland.nl/ ... 1.asp?Id=3

    (Zal ik ze vertellen dat 'hoe vindt u ons' met -dt moet?)


  10. #70
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Is wel een héél beknopte routebeschrijving. :grin: Maar ja, soms is kort ook wel heel duidelijk.
    (Zal ik ze vertellen dat 'hoe vindt u ons' met -dt moet?)
    Zou 't ze zeker vertellen, Tom. Iedereen maakt weleens een foutje. Maar je moet als professionele organisatie je webteksten laten schrijven door een professional! Hier wordt vaak op bespaard en het staat zo stom!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •