Pagina 7 van de 47 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 470

Onderwerp: Le Mans 1987

  1. #61
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Ik heb zelf achter boschmann 3-weg 3x9 250 watt speakers en voor 150 watt + tweeters dmv scheidings filter. Achterin ligt een kleine actieve sub die mooi de zaak bij laat springen.


  2. #62
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Ik heb zelf achter boschmann 3-weg 3x9 250 watt speakers en voor 150 watt + tweeters dmv scheidings filter. Achterin ligt een kleine actieve sub die mooi de zaak bij laat springen.
    Ah beter 8), maar ik wil niet zagen in m'n deuren, dus dat was geen optie. Een subwoofer moet er nog wel komen. Vraag is alleen hoe je zo'n baskist goed vastzet zonder weer allemaal te moeten gaan boren.

    Ik heb me heel wat werk op mn hals gehaald door ook de achterspeakers maar te vervangen. Dus ook de andere set Alpines komen in gebruik. Aan één kant zit de speaker er al in, maar het werd te donker om het zijpaneel er weer terug in te gaan freubelen. Het is wel een karweitje dat je met tact moet uitvoeren, want onder het raamrubber zit de bekleding soms vast gelijmd en als je je even niet beheerst scheurt je bekleding. Is bij mij ook een beetje gebeurd, maar dat is straks niet/nauwelijks meer in het zicht (tja je moet wat; het moet toch los...). De originele speaker is helaas helemaal rot.
    S power!


  3. #63
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Han Kom maar keer langs Heb nog wel leuke sub staan voor je haha Staat hier in de weg incl versterker, gratis af te halen haha.
    Heb iig ook met inbouw raampje toendertijd gemaakt zodat je zonder boren en gaten de sub kunt plaatsen in een van de wiel bakken.


  4. #64
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    's goed, komt zaterdag uit?
    S power!


  5. #65
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Zaterdag ochtend is prima, in de middag zit ik in het land (andere verplichtingen) zondag ben ik ook nog wel thuis of anders vrijdag avond.

    laat maar ff weten via pb ivm vervuiling van je topic.


  6. #66
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Thnx Arjen 8). Je hebt me aan het werk gezet.

    Paar dingen gedaan de afgelopen dagen:
    - Dikke voedingskabel gelegd vanaf de accu helemaal naar achteren (komt uit in de linker wielbak) om daar in de toekomst een subwoofer aan te sturen. De kabel is gezekerd bij de accu zelf en loopt via de originele kabelboom door het schutbord en dan via de dorpel en onder de bekleding naar achteren. Goed aangelegd naar mijn idee.
    - Binnenpaneel linksachter weer gemonteerd (had de luidspreker vervangen). Vervelend karweitje om de bekleding weer onder het raamrubber te frotten. Het lukt zo eigenlijk niet om het weer net zo strak te krijgen als origineel. Ik ga rechtsachter toch de methode gebruiken met het verwijderen van het raampje. Dat komt nog. Aan die kant ga ik tevens een signaal kabel aanleggen voor een subwoofer.
    - Gaskabel vervangen. Kabel was ooit gebroken en provisorisch gefixed. Ik kwam tevens tot de ontdekking dat de gaskabel aan de binnenzijde bij de pedalen in de isolatieplaat zat te schuren. Als je het pedaal een halve slag indrukte dan was er niks aan de hand, maar probeerde je verder te drukken dan bood het pedaal weerstand. Ik heb een stukje uit de isolatieplaat weggesneden en nu loopt de kabel vrij en soepel, wat een verschil zeg!
    - Linksachter de kofferklep pin vervangen, afgesteld, afgekit zoals origineel en er tevens voor gezorgd dat dat ding nooooit meer vast gaat roesten .
    - Antenne vervangen (was afgebroken). Koolstoffilter voor de tankontluchting moest daarvoor eerst verwijderd worden. Ff schoongemaakt en gelijk een nieuw stuk slang tussen het filter en de aansluiting in de motorruimte gemaakt. Oude slang knelde af in een bocht en was helemaal verduurd. De antenne zelf is gelukkig ook pikzwart ipv chroom, dus dat past perfect bij het zwarte monster. 8)
    - Wielkuipen voorzijde schoongemaakt (koolstoffilter lag er toch uit). Uit elke wielkuip kwam een kilo of 2-3 aan zand. Ja het is niet te geloven. Gelukkig nu weer helemaal clean.

    Tevens tot de ontdekking gekomen dat ie linksvoor schade heeft gehad. Het paneel linksvoor is namelijk vervangen voor een nieuwe. Tevens is de motorkap, voorpaneel en het klapkoplampdeksel opnieuw gespoten. Veerpoot is er daar ook onderuit geweest. Het is in ieder geval heel netjes hersteld.
    S power!


  7. #67

    Re: Le Mans 1987

    Goed bezig :wink:
    Ik kan bijna niet geloven dat er zoveel zand uit kwam :shock:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #68
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Goed bezig :wink:
    Ik kan bijna niet geloven dat er zoveel zand uit kwam :shock:
    Dat hangt er ook een beetje vanaf waar je meestal rijdt. Ik rij het meeste in NO-Friesland, dus bij mij zal er eerder 2 tot 3 kilo klei uitkomen. En reken maar dat daar in die 25 jaar heel wat rotzooi in gaat zitten. Want de meeste auto's worden in de wielkasten niet schoongemaakt.


  9. #69
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Ik heb de achterste wielkuipen ook maar ff uitgedaan, maar dat viel nog mee.

    De oude schade moet toch wel redelijk heftig geweest zijn, want ook de deur is compleet vervangen en het linker achterscherm is ook opnieuw gespoten. Gelukkig hebben ze het wel zeer goed hersteld.
    S power!


  10. #70
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Le Mans 1987

    Dat hoeft niet zoveel te betekenen, sommige schadebedrijven vervangen meteen en deuken niet uit... dus een klein deukje op de verkeerde plaats = nieuw paneel.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •