Pagina 88 van de 115 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 1147
  1. #871
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Vandaag toch maar eens de mijne "uitgegraven" edface:
    Vreemd genoeg starte hij niet in 1 keer. ;-)

    Bijlage 5970

    Bijlage 5969

    Bijlage 5971
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  2. #872
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    vandaag hield de kachel ermee op, krijg geen lucht meer uit aan de boven en onderkant en voor het eerst wel warme lucht in het midden als was dat niet veel:doh:
    nou lekker als je 70km naar huis moet rijden, eerste 10min vroor de vooruit constand dicht en tot en met huis regelmatig de wisser aan de binnenkant moeten gebruiken:Cry:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #873
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Groot inferno in Moerdijk!!

    mensen wordt gezegd geen groente uit eigen tuin te eten, kinderen niet op speeltoestellen te laten spelen, huisdieren zoveel mogelijk binnen houden. Er was een rookpluim alsof de wereld vergaat!! :Cry:

    maarrrrrrrrr, de brandweer beweert dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.

    Wie is er hier gek????? :shocked:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #874
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Roet is natuurlijk niet gezond bij elke brand en dat word door de regen nu naar beneden gehaald.

    Hoevaak hoor je nou bij een brand dat er gevaarlijke stoffen in de lucht zitten.
    Het valt altijd mee en is net onder de normen.


  5. #875
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    jaja, een chemische fabriek brandt uit en geen gevaarlijke stoffen? Maak het de kat maar wijs, onder de norm. Denk dat het een gewoon verplicht te bezigen uitspraak is om schadeclaims te voorkomen. :frown:

    Laatst was er ergens asbest vrijgekomen, geen gevaar voor de volksgezondheid..... De flats ertegen over moesten ontruimd worden.

    gewoon volksverlakkerij van de hoogste orde!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #876
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Dat bedoel ik ook te zeggen.


  7. #877
    Ingeschreven
    27/12/2010
    Berichten
    65

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Het gaat daar vast allemaal goed vanwege de "vertrouwde omgang met chemische producten" :doh:



  8. #878
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    ROTTERDAM - Uit de eerste voorlopige resultaten van luchtmetingen naar aanleiding van de grote brand in Moerdijk, is gebleken dat er geen verontrustende concentraties giftige stoffen (benzeen, tolueen, ethylbenzeen en koolwaterstoffen) in de lucht zijn verspreid. Dat meldde de website crisis.nl na metingen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de milieuongevallendienst.

    Ook is er op dit moment geen aanwijzing dat er in het getroffen gebied dioxines zijn gevormd of verspreid.
    De website benadrukt dat het om voorlopige resultaten gaat. In afwachting van definitieve meetgegevens wordt aan alle inwoners van de zuidpunt van het Eiland van Dordrecht en het oostelijk deel van de Hoeksche Waard uit voorzorg geadviseerd voorlopig niet onnodig naar buiten te gaan.
    Mensen kunnen wel gewoon naar school of naar het werk. Het advies is om voorlopig geen intensief contact met de grond te hebben, niet in de speeltuin te spelen, geen producten uit de moestuin te eten, het vee niet te laten grazen en de rampenzender RTV Rijnmond te volgen. Ook wordt de inwoners geadviseerd huisdieren niet langdurig buiten te laten.
    bron


  9. #879
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    ik had wat anders aan me hoeft dan dat brandje:doh:
    zoals een 924 met lege accu:Cry:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #880
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    tsjonge tsjonge wat is er op dit forum gebeurd?????????

    door omstandigheden hier een tijd niet geweest maar wat is me dit nu,een compleet ander forum indeling
    niet verwacht ,wel mooi
    het zal weer een tijdje inlezen worden ,maar dat haal ik wel in
    en dan nog iets

    mijn 924 gaat in de verkoop !1
    oja ?ja
    waarom dan ??
    ik kan er niet meer inrijden ivm gezondheid
    sinds een jaar vreselijk last van mijn rug ,blijkt een hernia te zijn
    als ik de 924 een dagje meeneem naar mijn werk (25 km heen 25 km terug)heb ik een week last van mijn rug
    dus met spijt
    helaas staat ze al sinds september stil(slecht 2 korte ritjes voor het 924 gevoel)en dat is jammer voor zo een auto
    of ik haar inruil //
    misschien
    als iemand belang heeft PB even
    vr gr klaas924
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •