Page 9 of 12 FirstFirst ... 56789101112 LastLast
Results 81 to 90 of 119
  1. #81
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1,852

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Quote Originally Posted by Frenske View Post
    nog nix gekocht:loco:, ga morgen eens kijken. Maar de E-type is altijd mijn droom geweest!! Had er in 1980 eentje gekocht, RHD en die moest ik toen verkopen omdat ik de restauratie niet kon opbrengen. Bleek een kneusje te zijn van het grootste soort. Ach, mijn hart besliste toen, niet mijn verstand. En dat zelfde hart ramt nu bijna mijn borst uit .....:p
    pas inderdaad op met wat je aanschaft
    er is veel rommel te koop ,wat er op het eerste gezicht nog redelijk uitziet!
    het is net als met een 924 ,eersat een flink aantal bekijken en dan pas een aanschaffen
    succes
    (we willen wel op de hoogte worden gehouden,met foto,s aub)
    think PORSCHitive


  2. #82
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,962

    Re: 'ombouwplannen' motor

    E-type is vet cool man:shocked:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #83
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    jaja, zo ver zijn we nog niet, mijn minister Bos is nog niet geheel overtuigd :doh:
    Maar ik zal de kiekendoos meenemen morgen!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #84

    Re: 'ombouwplannen' motor

    ik heb net een e-type cabrio verkocht, stond al 17 jaar bij m'n vader in de garage.

    Overigens is dit nou net het type wat je NIET moet hebben. Zoek verder naar een serie 1 en geen USA uitvoering zoals deze (als je het kan betalen).

    Maar zeker geen 2+2 deze staat bekend als de lelijkste e-type die er gemaakt is!!


  5. #85
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1,852

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Quote Originally Posted by 924turbo2 View Post
    ik heb net een e-type cabrio verkocht, stond al 17 jaar bij m'n vader in de garage.

    Overigens is dit nou net het type wat je NIET moet hebben. Zoek verder naar een serie 1 en geen USA uitvoering zoals deze (als je het kan betalen).

    Maar zeker geen 2+2 deze staat bekend als de lelijkste e-type die er gemaakt is!!
    gij ook al??

    mooi man

    nu willen we foto,s
    (aub)
    think PORSCHitive


  6. #86
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Kan gesloten worden, de

    plannen zijn concreet en gewijzigd. Geen V6 in het muuske en voorlopig geen E-type op de oprit:whistle:. Kan ik dat zelf sluiten?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #87
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1,852

    Re: Kan gesloten worden, de

    Quote Originally Posted by Frenske View Post
    plannen zijn concreet en gewijzigd. Geen V6 in het muuske
    o k e :thumb:

    hoe zijn de plannen nu dan ??
    think PORSCHitive


  8. #88
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    plannen zijn:

    a; muuske met de 2.0 NA RDW waardig maken en inzetten als dagelijks vervoermiddel
    b; bij gebleken geschiktheid maak ik er een boiler van (inbouw LPG:heh
    c; uitkijken naar een volgend project, Dit zal voor de hobby en voor de handel worden. E-type zal waarschijnlijk onbereikbaar blijven, een leuke moet al gelijk in de tienduizenden brengen. Een leuk alternatief is een MGB of een Spitfire. Maar dat het een Brits projectje wordt is wel zeker.:thumb:

    (realiseer me nu pas dat ik dan een nieuwe gereedschapkist nodig heb, al mijn engelse maten zijn ondertussen onder de behoeftigen verdeeld :Cry
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #89

    Re: 'ombouwplannen' motor

    keuze tussen Spitfire en MGB is makkelijk, Spitfire rijdt voor geen meter. MG B is duizend keer beter en meer auto. Mooiste is uiteraard een chroombumper, ik heb zelf een 67-er gehad.


  10. #90
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: 'ombouwplannen' motor

    Quote Originally Posted by 924turbo2 View Post
    keuze tussen Spitfire en MGB is makkelijk, Spitfire rijdt voor geen meter. MG B is duizend keer beter en meer auto. Mooiste is uiteraard een chroombumper, ik heb zelf een 67-er gehad.
    is voor de handel en persoonlijk vindt ik de Spit een veel mooier model. Hoe dat rijdt boeit me eigenlijk niet zo, rijden doe ik met mijn muuske!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •