Pagina 92 van de 154 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1537

Onderwerp: 2.0 '79 | q01z

  1. #911

    Re: 2.0 '79 | q01z

    ik ga niet afremmen voor een beetje modder hoor
    nah ok, beetje dan.. tot 60/70 ops:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #912
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    de route tussen mn werk en mn huis gaat over 2 polderweggetjes.. waarvan 1 een soort boeren erf is, daar ligt zo'n laag modder/vuil op het asfalt dat het gewoon onverhard lijkt

    tis overigens ook vooral vd laatste 2 dagen, regen en modder geeft een beetje smurrie
    Officieel zijn boeren verplicht wegen schoon te houden..


  3. #913

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    de route tussen mn werk en mn huis gaat over 2 polderweggetjes.. waarvan 1 een soort boeren erf is, daar ligt zo'n laag modder/vuil op het asfalt dat het gewoon onverhard lijkt

    tis overigens ook vooral vd laatste 2 dagen, regen en modder geeft een beetje smurrie
    Officieel zijn boeren verplicht wegen schoon te houden..
    nah de echte modder schrapen ze ook wel weg, alleen het gedeelte voor het erf niet, maar dat is ook zinloos, daar rijden de hele dag tracktoren overheen..

    ik kan natuurlijk ook gewoon via de andere kant rijden, dan rij ik over provinciale wegen
    hoef ik ook mn voorruit niet fietservrij te houden met mn ruitenwissers.. .
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #914
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 2.0 '79 | q01z

    ze plaatsen hier in zeeland gewoon borden met slik, dan weet je dat het er licht en kan je ook niet meer zeuren lijkt mij?! owja slik is een ander woord voor modder haha, der is zelf een anquite geweest in zeeland of er slik of modder op de borden moest staan vanwege de vele toeristen die hier komen en het dan niet meer zouden snappen haha, maar het is slik gebleven
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #915
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Zonde dat je die mooie rode poelie verstopt :grin:

    Zit/ zat er nog wel olie in je bak ????
    937 racer


  6. #916

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2
    Zonde dat je die mooie rode poelie verstopt :grin:

    Zit/ zat er nog wel olie in je bak ????
    yupz!
    maar om nou te zeggen dat die heel schoon was oll:
    als ik ut mag zeggen dacht ik toch echt gruis te zien

    dus maar snel de plug er weer opgedraaid, ik heb m nodig dit weekend, als de bak het niet houdt zien we dat wel weer..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #917
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Ik heb hem zelf 1x ververst.
    937 racer


  8. #918

    Re: 2.0 '79 | q01z

    nah, ik zal vd week es echt kijken, nu leek het stroompje dat eruit kwam best vies.. maar omdat ik niet ging verversen maar alleen peil ging controleren heb k de plug er weer even opgedraait!
    en aan de bak zelf is niets te merken.. oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #919

    Re: 2.0 '79 | q01z

    zo, zijn we weer

    mn AX heeft apk, wat zoveel wil zeggen als da tik gewoon 'los' kan gaan op de porsche, aangezien ik m niet meer dagelijks nodig heb!

    gister beetje gefreubelt,
    mn kachel weer goed aangesloten, bij de onderste schuif was het klemmetje dat de buitenmantel op zn plek moet houden eraf geschoten, waardoor de hele kabel bewoog, ipv alleen de binnenkabel...
    verder heb ik de vorige keer mn klokje gesloopt, ik had met me stomme harses de + en - aansluiting omgedraait! kan me niet herinneren dat ik dat ooit fout heb gedaan, mjah ik was toen ook behoorlijk gaar.. nieuw klokje zoeken dus..

    verder kon ik de kachelkraan met de hand nauwelijks bewegen, maar na een paar pogingen ging het steeds soepeler.. zal wel iets te maken hebben met het feit dattie nooit gebruikt is voor mij

    ook kreeg ik van Martin op de meeting de tip om mn extra luchtsluis eens te testen, 10m in de vriezer resulteerde nog steeds in een heel klein gaatje, bak wd40 zorgde dattie iig kon bewegen, maar als ik m dan in de vriezer legde, bevroor de wd40
    na montage liep de auto wel gelijk netjes stationair, hij hield alleen nog vreselijk in.. vandaag de koude start injector maar es testen!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #920
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 2.0 '79 | q01z

    kijk,als je er nu geen zin meer in hebt loop je er zo bij weg :wink:

    alle luchtslangen en alle aan deze slangen gekoppelde slangen ook op dichting gecontroleerd?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •