2.0 '79 | q01z

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • q01z
    924 Freak
    • Jul 2007
    • 3217

    Re: 2.0 '79 | q01z

    nog een 924 voor Frank? wel goed idee

    ik heb geen idee joost.. werkelijk geen idee.. niets denk ik vooralsnog..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

    Comment

    • 924turbo2
      924 Freak
      • Dec 2007
      • 2956

      Re: 2.0 '79 | q01z

      Wat dacht je van alles verkopen en een Subaru Impreza 555 terugkopen ?

      Heb je een goede auto voor dagelijks gebruik en kan je af en toe ook nog meedoen aan de slalom of een trackday :-)
      937 racer

      Comment

      • LWB
        924 Freak
        • Dec 2007
        • 3388

        Re: 2.0 '79 | q01z

        Hey Marc,

        was dat nou van bericht;-)
        bij twijfel niet inhalen..
        Maar succes met de eventuele verkoop!
        groet,
        Laurens
        924 2.0 mj1984


        Lees hier de regels van 924forum.nl

        Comment

        • Fantaman
          924 Freak
          • Oct 2008
          • 2962

          Re: 2.0 '79 | q01z

          nou moet ik eerlijk zeggen dat ik soms ook denk ''had veel makkelijker en goedkoper geweest als ik gewoon een 1300 charade had gereden'' maar goh al die moeite die ik de 924 steek wordt wel weer beloont, als straks de motor weer inelkaar zit en erin kan het feest weer beginnen, totdat je aan de pomp staat:doh: tsja dan ben ik blij met de brommer die rijdt bijna gratis:thumb:

          maar oke de 924 past niet in het rijdje, beetje zonde van de die nieuwe veerpoten enzo, wil je weer terug naar de AX:p
          '82 Porsche 924 50 Jahre
          roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
          '98 Subaru Impreza GT Turbo
          prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

          Comment

          • Space
            924 Fan
            • Feb 2008
            • 617

            Re: 2.0 '79 | q01z

            Een meeting zonder q01z kan ik me bijna niet meer voorstellen ;-).
            S power!

            Comment

            • q01z
              924 Freak
              • Jul 2007
              • 3217

              Re: 2.0 '79 | q01z

              hahahaha
              weet je hoe lang ik al niet op de meetings geweest ben Han... jij blijkbaar ook niet
              Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

              Comment

              • ShroudedVeil
                924 Addict
                • Aug 2008
                • 2365

                Re: 2.0 '79 | q01z

                Nop voor mij geen extra 924, weet niet eens wat ik met deze moet..

                Hij is (orgineel) niet snel, heeft geen betere wegligging dan de 944 en het is de 5e auto die voor de deur staat en op mijn naam...

                Maar is wel te ruil tegen een kever

                Die wil ik dan weer wel hebben , niet snel , nog minder wegligging en nog minder luxe ...
                When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                Comment

                • q01z
                  924 Freak
                  • Jul 2007
                  • 3217

                  Re: 2.0 '79 | q01z

                  kom op frank watis er nou gaver als mijn 924
                  Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                  Comment

                  • ShroudedVeil
                    924 Addict
                    • Aug 2008
                    • 2365

                    Re: 2.0 '79 | q01z

                    een matt zwarte kever , verlaagd en iets verbreed

                    Haha nee de jouwe is zeker heel erg vet!!
                    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                    Comment

                    • ArvidW
                      924 Gek
                      • Aug 2008
                      • 1035

                      Re: 2.0 '79 | q01z

                      Originally posted by Fantaman View Post
                      maar oke de 924 past niet in het rijdje, beetje zonde van de die nieuwe veerpoten enzo, wil je weer terug naar de AX:p
                      Zonde toch om je auto nu weg te doen, bent er net lekker aan begonnen.

                      Gewoon nog even een maand laten staan en als het dan nog niet begint te kriebelen dan kun je hem idd mischien maar beter verkopen. Als je weer met jeukende handen staat om erin te rijden / eraan te sleutelen zit je er ws nog de rest van je leven aan vast :lol:
                      Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)

                      Comment

                      • q01z
                        924 Freak
                        • Jul 2007
                        • 3217

                        Re: 2.0 '79 | q01z

                        hij remt weer!

                        gister met zn 3en ontlucht.. Eezibleed erop.. 1tje nog pompen.. en dan met zn 2en tegelijk kruislings ontluchten! nog steeds niet 100%.. maar hij remt wel weer recht en hard.. pedaal is alleen nog iets te lange slag, kan m ook in het formaat HRC zitten..

                        verder heeft mn brandstofrelais echt de geest gegeven, maar hiervoor had ik al een schakelaar liggen.. heb er nu een doorlusdraadje tussen zitten, kan ik makkelijk lostrekken als ik parkeer en tijdens het rijden maakt het geen zak uit (goede antidiefstal ook gelijk!)
                        Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                        Comment

                        • Bcreative
                          924 Gek
                          • May 2008
                          • 1232

                          Re: 2.0 '79 | q01z

                          Ja, een setje werkende remmen is best fijn!
                          Da's een van de vele voordelen van een oldtimer. Ze hebben vaak een 'gebruiksaanwijzing', waardoor jatten niet zo gemakkelijk is! Diefstal preventie avant la lettre!;-)

                          Comment

                          • -Bassie-
                            924 Freak
                            • Oct 2008
                            • 4367

                            Re: 2.0 '79 | q01z

                            nu nieuwe hoofdremcillinder er op dan marc??

                            mijn rem is ook dieper heb ik het idee dan dat die was toen ik er voor het eerst mee ging rijden.

                            en na die cursus op lelystad is die dieper na dat wel er door heen gingen.
                            toen hebben we toen ontlucht maar nog steeds niet wat die was heb ik het idee, hoewel die wel goed remt.

                            zaterdag op remmenbank voor apk dus ben wel benieuwd.
                            geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

                            Comment

                            • q01z
                              924 Freak
                              • Jul 2007
                              • 3217

                              Re: 2.0 '79 | q01z

                              poging 2..

                              net voor het eerst sinds het berichtje van bassie weer es de porsche gestart, dat was dus sinds 12 oct. startte eigenlijk bij de eerste klik! vliegwiel hoefde zeker geen hele rondte te maken! dus dat was mooi..
                              remmen kleefde lichtjes, maar niet schokkend.. en na een litertje of 15 getankt te hebben kwam het wijzertje zowaar ook weer in beweging.. (hij was ECHT leeg ops

                              morgen es mee op/neer naar de zaak.. es kijken of alles nog beetje werkt merkte wel dat de versnellingsbak het koud vond, maar eigenlijk was ik dat ook wel met m eens..

                              owh en verder was mn Haynes nat, tenminste.. hij lag onder water, achter de bestuurdersstoel ops:
                              Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                              Comment

                              • Fantaman
                                924 Freak
                                • Oct 2008
                                • 2962

                                Re: 2.0 '79 | q01z

                                lekkage nooit leuk:frusty:

                                en het was best koud vannochtend en net ook aardig trouwens:doh:
                                '82 Porsche 924 50 Jahre
                                roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                                '98 Subaru Impreza GT Turbo
                                prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                                Comment

                                Working...
                                X