Pagina 38 van de 38 EersteEerste ... 283435363738
Resultaten 371 tot 373 van de 373
    Ingeschreven
    31/08/2014

Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

Ha, dat zeker! Maar geen straf met dit weer!

Misschien moet je m ook op het grote p-forum aanbieden? De 924 kan daar inmiddels wel op warme belangstelling rekenen.

Ingeschreven
    31/08/2014

Zo, de auto staat weer geparkeerd voor de komende maanden. Met de nachtvorst net op tijd de accu eruit en bandjes op 3 bar.
    Wat een gek P-seizoen, maar toch fijn dat ik er mee op pad kon in deze Corona tijden.
    Helaas geen meetings, sleutelmomenten of andere gezellige forum activiteiten gehad...hopelijk kan dat alles volgend jaar weer wel.

Nu maar bedenken wat we komend seizoen willen doen.
    Heb zelf voor na de winterstop op het lijstje het gebruikelijke onderhoud, filters en bougies vervangen e.d.
    Pakking van het verdelerhuis vervangen, sijpelt wat olie door. En dan vingers crossed als rond de zomer de APK er weer aan zit te komen.

Anyway, gek jaar. Maar wel veel KM's gemaakt, hahahaha
    Project 924....and nice driving

Ingeschreven
    31/08/2014

Mooi weer!!!! Onderhoud gedaan, klaar om volgende week te gaan rijden. Lekker hoor, heb ik toch wel gemist in deze corona tijd. Was al fijn om zo even achter het stuur te zitten, kan niet wachten om weer te gaan rijden. De auto is er klaar voor, ik ook. Nog een weekje....

Forum Rechten