Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Viper109

  1. #1
    Ingeschreven
    19/05/2022
    Berichten
    9

    Viper109

    Stel je voor
    Hallo allemaal!

    Eerst eventjes kort voorstellen: Ik ben Leendert, 26 jaar, uit het schone Brabant en werk momenteel in de beveiliging. Al mijn hele leven autofan en heb al verschillende wagens in bezit (gehad). Maar gisteren heb ik mijn eerste Porsche opgehaald. En uiteraard zoals de post op dit forum al doet vermoeden blijkt het een 924 te zijn.

    In zo'n beetje alle wagens die ik in bezit heb gehad was er tot nu toe een liefhebbersauto die een grote afwezigheid had: een achterwiel aangedreven (sport)wagen. Bij toeval kwam ik een keer een advertentie tegen van een 924. Dat bleek wel echt een wrak te zijn, maar het zaadje was geplant. Ze bleken betaalbaarder te zijn dan ik dacht en voldeed aan wel veel van mijn eisen. Uiteindelijk heb ik er meerdere bekeken voordat ik uiteindelijk eentje gevonden had waar ik mee tevreden was. En dat is deze schoonheid geworden:



    Ik heb de auto uit België gehaald en was zeer tevreden met wat ik daar aantrof. Auto is recent overgespoten en bodem is helemaal kaal geweest. Alle roest was al netjes hersteld en ophanging is daarbij ook recent onder handen genomen. Nou ben ik niet vies van een projectauto, maar momenteel heb ik die al genoeg. Zocht dus meer iets om mee in te stappen en weg te rijden. Auto komt uit '79 en is echt helemaal basic. Zelfs nog met 4-bak.

    Auto moet nog geïmporteerd worden. En door onze fantastische bureaucratie kan ik pas aan het eind van de maand terecht bij de RDW. Dus nu nog even een paar weken op de oprit bewonderen en af en toe eens een kleinigheidje aanpakken. En dan binnenkort eindelijk de weg op!

    Tot snel hier op het forum!


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op ons gezellige forum!


  3. #3
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Viper109

    Welkom Viper. En veel plezier van je 924. We zijn hier gek op foto's en leuke en interessante verhalen over je 924.


  4. #4
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Viper109

    Welkom! Ziet er inderdaad uit als een hele knappe auto. Succes met importeren, check vooral of ze alles goed opschrijven, wil nog wel eens mis gaan kan ik je uit ervaring vertellen


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Viper109

    Ziet er goed uit! Welkom hier en succes straks bij het RDW
    Project 924....and nice driving


  6. #6
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Viper109

    Ziet er erg goed!!


  7. #7
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.512

    Re: Viper109

    Welkom! Mooie 924 hoor!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #8
    Ingeschreven
    19/05/2022
    Berichten
    9

    Re: Viper109

    Bedankt voor het warme welkom! Binnenkort denk ik maar een project/sleuteltopic voor de auto aan maken. Afgelopen paar dagen al wat lopen tinkeren. Met meer of minder succes. En voor eventuele vragen denk ik dat hier een ongekend grote databank van kennis te vinden valt.


  9. #9
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Viper109

    Welkom! Ziet er een knappe bak uit!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  10. #10
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Viper109

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •