Pagina 1 van de 6 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Onderwerp: rep power

  1. #1
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    rep power

    waarde medeliefhebbers,

    ik heb gezocht en niet gevonden, wat is dat voor iets, dat rep power. Ik heb (of ben) 0edface:, zag er eentje met -15, is zeker hele stouterik?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #2
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: rep power

    iemand met -15 :shocked: Die was ik nog niet tegengekomen :whistle:


  3. #3
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: rep power

    ach ja, dat was jij. Leg me eens uit hoe dit werkt, heb zoals gezegd gezocht en niet gevonden:Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: rep power

    Ik stuur je nu een pb, als je dat bericht hieronder plaatst heb je ook -15 :-)


  5. #5
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: rep power

    Haha, volgens mij kun je reputatie punten toekennen als iemand een goede post heeft gedaan. Je ziet bovenaan de post zo'n weegschaaltje staan waar je op kunt klikken.

    Eens proberen hoe dat werkt...


    Edit: Voor uitgebreide reactie van Frenske in het uitlaten topic een reputatiepunt toegekend maar er gebeurd niets ?
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  6. #6
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: rep power

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW Bekijk Berichten
    Haha, volgens mij kun je reputatie punten toekennen als iemand een goede post heeft gedaan. Je ziet bovenaan de post zo'n weegschaaltje staan waar je op kunt klikken.

    Eens proberen hoe dat werkt...


    Edit: Voor uitgebreide reactie van Frenske in het uitlaten topic een reputatiepunt toegekend maar er gebeurd niets ?
    Das lekker, loop ik een half uur te typen, zet Frenske de puntjes op de i en gaat hij er met de punten vandoor :Cry:

    Nog vergeten te zeggen je kan je punten inwisselen voor geld, 1 rep punt is 5 euro waard.


  7. #7
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: rep power

    Haha, Frenkske hoefde ik tenminste niet uit de reputatiepunt schulden te halen :lol:
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #8
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: rep power

    Reputatie systeem

    Dit forum heeft de funktie om aan bepaalde posts van mensen reputatie toe te kennen.
    Door middel van het weegschaaltje () welke je naast elke post kan vinden.

    Hiermee kun je een waardering geven aan een post.
    Je hierbij denken aan:

    Was de post nuttig
    Was het taalgebruik in orde
    Of gewoon om iemand voor zijn antwoord te bedanken of juist niet.

    De redenen lopen uiteen hoe je +rep en -rep kan krijgen. Want wat de een goed vind kan de ander slecht vinden. Vandaar dat je dus omhoog en omlaag gerept kan worden.
    Hoe meer je ge -rept word hoe minder waardering mensen aan bv je post zullen hechten.

    De regels voor reputatie is er niet echt en het is voor ieder voor zich of hij het gebruikt.
    Als je vind dat je vaak onnodig word ge -rept dan kun je altijd aan een mod vragen of het terecht was. Dan kan altijd de valse rep punten ongedaan gemaakt worden.

    Je hebt kracht en punten.
    Bij een x aantal reputatie punten zul je 1 rep kracht erbij krijgen.
    En de punten stijgen ook door activiteit op het forum en de tijd dat je geregistreerd bent.

    In je profiel onder Gebruikersinstellingen kun je de laatst toegekende reputatie zien met een reden waarom.

    Een geldige reden moet er altijd zijn!

    Even geprobeerd uit te leggen.


  9. #9

    Re: rep power

    m.a.w. het is een soort rapportcijfer voor je functioneren op dit forum?

    dan is het maar goed dat er geen diploma aan verbonden is......
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #10
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: rep power

    Niet echt want dan was het makkelijk een voldoende te halen.
    Je vraagt er een paar om je een +rep te geven en je zit alweer in het groen.

    Normaal een nieuwe gebruiker begint al met wat +rep maar omdat jullie geimporteerd zijn balanceren jullie tussen rood en groen.
    Een nieuwe gebruiker moet eerst een paar -reps krijgen voordat hij rood word.
    De geimporteerde zijn daarom ook grijs.

    Nog een toevoeging:

    Je hebt kracht en punten.
    Bij een x aantal reputatie punten zul je 1 rep kracht erbij krijgen.

    En de punten stijgen ook door activiteit op het forum en de tijd dat je geregistreerd bent


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •