Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31
  1. #1
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Ik reed op mijn gemakkie door Den Haag heen, wordt ik aangehouden door iemand die een 924 (77) had staan die volgende week naar de sloop gaat en of ik nog wat nodig had!! Ik mocht alles gratis meenemen wat ik wilde (zelfs de hele auto)

    Ik heb voor niks: Recaro sportstoelen (elektrisch) zwart leren(gave) achterbank met als nieuwe rolhoes eraan vast / nieuwe verdeelkap met kabels. Ik zal vast nog wel wat vinden.

    Hij heeft nog 4 velgen (viergaats) zwart met banden eromheen en 4 winterbanden met 6 spaaks gouden velgen. Je mag ook de hele auto meenemen. Hij is rijdend. Wel snel zijn want volgende week moet ie weg.

    geinteresseerden kunnen me bellen.

    Groet,
    Jan Willem
    06 2409 5885
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  2. #2

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Wat superjammer dat Martin nu naar Bosnië is :shock:
    Die had hem graag zat opgehaald denk ik.

    Edit: Heb ff nagedacht, mischien wil ik hem zelf wel ophalen :lol:
    Even kijken wat ik kan regelen hier
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #3
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Laat maar weten, want dinsdag gaan mijn onderdelen eruit en dan is er niet meer mee te rijden. Ik neem die velgen dan zelf in voorraad (zonder banden) en dan kan ik ze wellicht nogmaals op dit forum plaatsen.

    Als je iets meer weet moet je maar even bellen. Dat geeft meer duidlijkheid

    groet,
    Jan Willem
    06 2409 5885
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  4. #4
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Ik ben zeer geïnteresseerd in die zwarte achterbank (alleen als ie helemaal heel is)!!! :!: Dus Jan Willem, wil jij a.j.b. via forum of PM laten weten of jij die onderdelen eruit gaat halen? Of als jij, -ik rij belastingvrij- 'm ophaalt, wil je dit dan ook even laten horen? Als één van jullie die achterbank a.s. zondag mee naar de meeting kan nemen, zou helemaal perfect zijn. Heb ook wel vergoeding voor kosten voor over; € 25,-?


  5. #5
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Hoi
    Het interieur heb ik zelf al genomen. Je mag wel mijn achterbank hebben als je die wilt. Beige gestoffeerd en helemal goed.

    groetjes,
    Jan Willem
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  6. #6
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Hé Jan Willem,
    O.k., had ik niet helemaal begrepen. Dank voor je aanbod. Maar ik heb op zich een prima achterbank, ware het niet dat ergens in z'n leven mijn auto zwarte lederen voorstoelen kreeg, terwijl de achterbank grijs tweed is. Dus (is niet heel urgent) ooit wil ik een zwarte achterbank, als ik er toevallig tegenaan loop. :wink: Maareh, geweldig toch, dat je zomaar wordt aangesproken? Veel succes met eruit schroeven enzo! En misschien zie ik je op de meeting? :grin:


  7. #7

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    M'n ouders zijn nog niet helemaal overtuigd van mij ''ophaal'' actie.
    Moet ze dus nog ''ff'' proberen om te praten.
    Als dat lukt bel ik en kom ik hem halen :wink:
    Is hij toevallig nog met APK zodat hij gewoon naar huis gereden kan worden? ops:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #8
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Zal ik je morgen laten weten. De verzekering loopt bijna af in ieder geval.
    Het vervelende van dit alles is dat het allemaal snel moet gebeuren. Morgen na mijn werk ga ik er heen om te beginnen met slopen. Rijden zal daarna niet meer kunnen. Ik haal de ontsteking er uit (allemaal nieuw nl.) de stoelen en bank haal ik eruit,
    de velgen neem ik mee.

    Dus daarna zal die echt opgetakelt moeten worden.

    Ik hoor het wel.
    Groet,
    Jan Willem
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  9. #9
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Hoi Bcreative

    ik ga zoals het er nu uitziet naar de meeting. Kleine spullen zal ik meenemen als het wat is voor de liefhebbers. Ik deel graag met andere liefhebbers.

    Groet,
    Jan Willem
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  10. #10
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Zwarte 6 spaaks velgen en banden

    Heel kleine dingetjes: een afdekplaatje voor schakelaargaten in de middenconsole en twee afdekplaatjes voor de bovenkant van de gordelbevestiging op de B-stijl?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •