Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Voorstellen!

  1. #1
    Ingeschreven
    30/11/2009
    Berichten
    6

    Voorstellen!

    Hallo,
    ik ben Sander, 19 jaar en woonachtig in Apeldoorn.
    Ik rij op het moment in een volkswagen golf. Al een jaar, en wil graag wat anders. Iets waar minder mensen in rijden en belastingvrij. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op marktplaats en kwam uit op een oude mercedes of een oude porsche. Eerst leek mij zon oude mercedes wel wat, maar bij nader inzien vind ik dat ik niet de leeftijd heb voor zon auto.

    Toen viel mijn oog op de porsche 924, lijkt me een leuke auto die nog best vlot van zn plek komt. En niet duur + wegenbelastingvrij! Om me toch nog even verder te orienteren voor ik tot aankoop over ga heb ik mij hier aangemeld.

    Ik had gelijk al mijn eerste vraag. Jullie gaan mij waarschijn uitlachen, vervloeken weet ik veel wat. Maar ik wil een trekhaak onder mijn auto. Gewoon omdat ik niet afhankelijk wil zijn van mn ouders. Is het mogelijk een (afneembare) trekhaak onder de porsche te zetten?

    Gr


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Voorstellen!

    welkom hier

    en euh euh een gewone trekhaak wel maar afneembaar ???
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Voorstellen!

    Welkom bij de 924malloten :thumb:

    ennuhh vraag pchome2000 eens, die heeft zulk hakie eronder hangen:whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Voorstellen!

    welkom sander!!

    ach een domme vraag bestaat niet
    niet vragen en verkeerd doen ..........dat is dom

    en zoals je ziet het antwoord is er al weer!
    think PORSCHitive


  5. #5
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Voorstellen!

    :welcome:

    je moet wel onthouden dat oldtimer rijden iet goedkoop is en dat een 924 achterwiel aangedreven is en dat heel anders rijd dan een voorwiel aangedreven golfje:thumb:

    afneembare kogel moet mogelijk zijn als je het niet erg vind om elkee keer 2 of 4 bout/moer combi wil losmaken en vast zetten;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #6
    Ingeschreven
    30/11/2009
    Berichten
    6

    Re: Voorstellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    :welcome:

    je moet wel onthouden dat oldtimer rijden iet goedkoop is en dat een 924 achterwiel aangedreven is en dat heel anders rijd dan een voorwiel aangedreven golfje:thumb:

    afneembare kogel moet mogelijk zijn als je het niet erg vind om elkee keer 2 of 4 bout/moer combi wil losmaken en vast zetten;-)
    Bedankt voor het welkom allemaal!

    Ik ben me er wel van op de hoogte dat het andere kosten met zich mee kan brengen, maar dat heb ik er wel voor over. Je moet toch een beetje geluk hebben he met een oudere auto.
    Dat het heel anders rijd weet ik. Zal vooral aan het begin wel een beetje oppassen zijn, achterwielaandrijver straft denk ik toch harder af als een voorwielaandrijver. Zeker met nat weer.

    Ik kwam net al een topic tegen over die trekhaak. Dat gaat dus in ieder geval wel goed komen!


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Voorstellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    :welcome:

    je moet wel onthouden dat oldtimer rijden niet goedkoop is ;-)
    maar is vele malen leuker dan zo een modern blik dat altijd lijkt op een andere auto!
    think PORSCHitive


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Voorstellen!

    vorige week was het nat, dus met de P naar me werk, ging op de heen weg 1x dwars en 1x op de terug weg, geweldig. leuk als je het onder controle kan houden, levensgevaarlijk als dat niet lukt:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Voorstellen!

    ach, ik heb auto leren rijden in achterwielaandrijvers, veel leuker en communicatiever dan die voorwieltrekkertjes.....
    Hou je rechtervoet een beetje in bedwang OF je gaat bij Slotemaker eens op cursus. Als je dat gedaan hebt weet je een achterwielaandrijver pas echt te waarderen!! :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Voorstellen!

    welkom,

    en zoals frenske al zeg is het erg leuk om zo je auto te leren kennen.

    en een garantie voor heel veel plezier:

    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •