Oude garde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • captainfrasca
    Administrator
    • May 2007
    • 3523

    Oude garde

    Aangezien ik zelf vaak niet op het forum te vinden ben de afgelopen jaren en af en toe eens een blik werp hoe het gaat, ben ik toch wel benieuwd of er nog leden zijn van het eerste uur.

    Ik zie er af en toe wel een paar van voorbij komen, maar het lijkt erop alsof de meeste niet meer met de 924 bezig zijn of stilletjes zijn overgestap op Facebook of iets vergelijkbaars.

    Dus wie van de oude garde is er nog?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl

  • Ronaldbm
    924 Addict
    • Aug 2014
    • 1688

    #2
    Re: Oude garde

    Ha, goede vraag.... Vanaf wanneer tel je mee als oude garde?
    Val ik vast niet onder, maar wellicht zien de nieuwe leden van de afgelopen jaren dat wel zo ;-)
    Project 924....and nice driving

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3523

      #3
      Re: Oude garde

      Je hebt je ingeschreven in 2014, toen het forum nog best heel actief was. Dus ja, oude garde! Ik ben echter ook benieuwd of er nog leden zijn van het eerste uur.
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • jel
        924 Fan
        • May 2012
        • 407

        #4
        Re: Oude garde

        Vanaf het eerste uur zal het niet zijn, maar ik reken mijzelf graag tot de oude garde

        Comment

        • 924turbo2
          924 Freak
          • Dec 2007
          • 2956

          #5
          Re: Oude garde

          Ik ben er ook nog!

          De 924 heb ik niks meer mee gedaan de afgelopen jaren, ik rijd er wel nog af en toe mee. Ik ga hem nog een keer opknappen
          937 racer

          Comment

          • Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 785

            #6
            Re: Oude garde

            Kijk zo komt er weer een beetje reuring hier. Het zou wel zonde zijn als dit forum zo heel langzaamaan een stille dood sterft. Dus komop 924 eigenaren en oudere forummers. Laat weer eens wat van jullie horen, vooropgesteld uiteraard dat je wat te melden hebt en nog een 924/944 hebt. Heb de afgelopen periode op verschillende manieren contact gehad met 924 enthousiastelingen. Geweldig. Mooie verhalen. Moet niet verloren gaan. Maar ja, wie ben ik. Nou ja, een heel erge 934/944 enthousiasteling die graag zijn ervaringen deelt.
            Last edited by Beer924; 27-05-22, 19:46.

            Comment

            • captainfrasca
              Administrator
              • May 2007
              • 3523

              #7
              Re: Oude garde

              Gewoon inderdaad af en toe wat posten werkt wel, maar ik denk dat veel leden al geen 924 meer hebben of er weinig mee doen en dan wordt het hier vanzelf stil.

              Het forum blijft wat mij betreft gewoon bestaan, de jaarlijkse kosten loop ik niet echt op leeg. Hoewel heel soms de kosten even op het verkeerde moment komen, dan wil ik nog weleens om donaties vragen.
              Porsche isn't just a car, but a way of life!
              1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
              Lees hier de regels van 924forum.nl

              Comment

              • Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 785

                #8
                Re: Oude garde

                Ik zie de laatste tijd gelukkig toch weer een beetje een opleving. Als ik ook bijvoorbeeld het Duitse PFF (forum) voor het type 924/944 volg, dan zie ik daar toch nog heel wat activiteit. Dat werkt aanstekelijk!

                Comment

                • Bastibum
                  924 Fan
                  • Nov 2021
                  • 131

                  #9
                  Re: Oude garde

                  Voor mij als jong forum lid en nog relatief jong persoontje zou misschien de keus van Facebook meer voor de hand liggen. Maar net zoals bij mijn vorige project-auto blijkt voor mij gewoon weer dat Facebook geen vervanging is van een ouderwets internet Forum. In een facebookgroep mist de structuur, je kan niet makkelijk iets opdelen in onderwerpen en threads + dingen terugzoeken is veel moeilijker.

                  Dat zie je ook terug aan de inhoud van die groepen, het bestaat grotendeels uit kiekjes en advertenties.
                  Mijn ervaringen zijn dat de discussies in de comments ook niet altijd al te beschaafd eraan toegaan, typisch facebook....

                  Comment

                  • Beer924
                    924 Gek
                    • Aug 2021
                    • 785

                    #10
                    Re: Oude garde

                    Jij slaat precies de spijker op de kop Bastibum!!!! Het forum is veel overzichtelijker en to the point.

                    Comment

                    • jimfrey944
                      Administrator
                      • Jan 2008
                      • 4533

                      #11
                      Re: Oude garde

                      Ja hoor ik ben er zeker nog
                      Ik lees en geblokkeerd het hele forum nog na
                      Op een forum kun je ook zeker beter uit de voeten omdat je daar veel terug kan zoeken
                      Ons forum is openbaar en er staat al heel veel info op
                      Dan is het voor nieuwe mensen vaak niet nodig om te registreren en de vraag te stellen
                      Wel zou het mooi zijn de evenementen weer wat op te pakken
                      sigpic

                      porsche 924 martini 1977
                      porsche 924 50 Jahre edition 1982
                      BMW X3 3.0 high exclusieve

                      Comment

                      • Steady Eddy
                        924 Fan
                        • Jul 2008
                        • 192

                        #12
                        Re: Oude garde

                        In Frankrijk is er ook wel veel activiteit rond de "PMA" = Porsche moteur avant = Porsche motor vooraan.
                        Zo is er:


                        Je moet dan natuurlijk wel het Frans machtig zijn, wat bij mij vrij evident is, kan in NL moeilijker vallen
                        Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

                        Comment

                        • morgoth924
                          924 Fan
                          • Dec 2009
                          • 119

                          #13
                          Re: Oude garde

                          Zelf aangemeld bij diverse facebookgroepen, maar ik kijk weinig op facebook. Dit forum is overzichtelijk. Hoewel ik zelf niet veel post, geniet ik van de restauratieprojecten die lopende zijn en waar uitgebreid verslag van wordt uitgebracht!

                          Heb me eerst aangemeld eind 2009, zie ik (924 heb ik sinds 2003), wanneer is dit forum begonnen?
                          Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.

                          Comment

                          • Ronaldbm
                            924 Addict
                            • Aug 2014
                            • 1688

                            #14
                            Re: Oude garde

                            Volgens mij in 2007, dan was je er vroeg bij!
                            Project 924....and nice driving

                            Comment

                            • captainfrasca
                              Administrator
                              • May 2007
                              • 3523

                              #15
                              Re: Oude garde

                              Dit forum heb ik inderdaad in 2007 opgericht. Ik was al eens eerder aan begonnen met een PHPbb forum, maar die heb ik toen hopeloos laten crashen.

                              Ik ben toen opnieuw begonnen met deze payware software en mijn toenmalige buurjongen houdt daarvan de technische aspecten in de gaten omdat ik daar geen kaas van heb gegeten.
                              Porsche isn't just a car, but a way of life!
                              1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                              Lees hier de regels van 924forum.nl

                              Comment

                              Working...
                              X