Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 46
  1. #1
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    De groene 924 - deel 2

    Ik zal hier even een nieuw topic starten over mijn groene / groen-blauwe 924. Ooit was er al een topic over deze auto van Ouke, de vorige eigenaar. Dat topic is [ame="http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=1847"]hier[/video] te vinden.

    Ik heb een hele lijst van dingen die er aan moeten gebeuren of die ik wil regelen. Niets extreem dringend, maar een aantal wel handig om snel te regelen. Volgende week alleen tentamens, dus het moet even tot daarna wachten.

    In ieder geval, de lijst:
    - De achterruitenwisser moet worden aangesloten. Dit is denk ik de meest dringende, want als ik in de regen even bij het stoplicht heb stil gestaan zie ik niks meer door de achterruit
    - De ruitenwisser voor moet worden opgevoerd, zoals in de how-to staat.
    - De motor start koud nog op 3 cilinders, en als ik dan even het gas aanraak gaat de 4e mee doen en blijft dan meedoen. Volgens mij opa, ooit auto monteur, een kwestie van bougies controleren en opening goed afstellen?
    - Een klein lek bij de achterruit
    - Een modernere radio erin
    - Die lelijke NL sticker van de achterkant af
    - De klok in de middenconsole loopt te langzaam, dus of even helemaal schoon maken, of een nieuwe/andere kopen
    - Een aantal lampjes in het dashboard zijn stuk, dus de meters zijn wat donker
    - De deurgrepen hebben een hoop verf verloren, dus die wil ik weer even mooi zwart gaan verven
    - Het dashboard is gescheurd (zoals bij zoveel). Misschien een overzetstuk kopen
    - De stoelbekleding is gescheurd (wederom, zoals bij zoveel). Mijn moeder is gelukkig wel handig met naald en draad en die dacht er misschien wel wat mee te kunnen... Ben benieuwd
    - Ik denk dat er ergens een massa probleem in de verlichting zit, aangezien de voltmeter 1,5 volt varieerd op het ritme van mn knipperlichten, als die aan staan

    Dat was het voorlopig wel... er zullen de komende tijd ongetwijfeld meer dingetjes bij komen, maar hopelijk ook heel wat dingetjes van de lijst verdwijnen Oja, en ik moet de auto nodig even poetsen, maar ook daarvoor geldt dat het waarschijnlijk tot na de tentamens zal moeten wachten...

    PS. voor foto's, kijk in mijn voorstel-topic, [ame="http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=8820"]hier[/video].


  2. #2
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: De groene 924 - deel 2

    kijk,het eerste lijstje is nooit het kortst;-)
    succes met de werkzaamheden.


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De groene 924 - deel 2

    zonder wat tedoen te hebben aan de auto is toch ook niet Leuk ;-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: De groene 924 - deel 2

    ja het blijft een hobby auto

    maar wat voor opzet stuk wil je op je dashboard monteren??
    think PORSCHitive


  5. #5
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: De groene 924 - deel 2

    er zijn op internet overzet stukken te koop, die je over het bestaande dashboard kunt plakken/zetten. Ik kan even geen voorbeeldje vinden... Als ik hem vind zal ik het hier even plaatsen


  6. #6
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: De groene 924 - deel 2



  7. #7
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: De groene 924 - deel 2

    Prijs valt mee, alleen hoe ziet het eruit als 'ie erop zit? Hoe dik is 't materiaal, weet je dat toevallig?
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  8. #8
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: De groene 924 - deel 2

    Ik heb geen idee. Had ook origineel niet deze gezien, is nu alleen even ter illustratie. Die ik had gezien kwamen uit Duitsland, waren volgens mij ook nog goedkoper...


  9. #9
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: De groene 924 - deel 2

    911teile op Ebay verkoopt deze ook voor €125.- misschien goedkoper incl. verzenden dan helemaal vanuit de US ?


  10. #10
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: De groene 924 - deel 2

    ja naar deze covers heb ik ook al gekeken
    maar ik twijfel of dit wel mooi word
    daarom zoek ook ik iemand die al eens zo een cover heeft gemonteerd en kan dan de verhalen horen en het resultaat zien
    maar hoogstwaarscheinlijk is het vast en zeker mooier dan al die scheuren!
    think PORSCHitive


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •