Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Hofman

  1. #1
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Hofman

    -
    Stel je voor
    Hallo,

    Ik ben sander, ben lid geworden van het forum omdat ik opzoek ben naar een 924 als eerste auto!
    Heb er inmiddels 1 gevonden, maar moet deze eerst nog gaan bekijken..
    Aangezien het lage budget hoop ik dat alles lukt:thumb:
    Hopelijk sta ik hier dan binnenkort ook als porsche 924 eigenaar tussen


  2. #2
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Hofman

    Hallo welkom hier en veel plezier met je zoektocht. Hou ons op de hoogte ;-)


  3. #3
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Hofman

    Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

    veel plezier met je zoektocht, neem de aankooptips hier te vinden ter harte!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Ingeschreven
    07/03/2009
    Berichten
    139

    Re: Hofman

    Welkom Sander ga er meerdere bekijken en rijden veel plezier.
    Gr. Piet en Caroline.


  5. #5
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Re: Hofman

    Ik heb op marktplaats een 924 gevonden: http://link.marktplaats.nl/364847949
    Hij heeft alleen wat kleine dingetjes (maar wat wil je voor die prijs). Hij schijnt ook iets met het motortje van de koplampen te hebben, maar meneer (wat oudere man lijkt het) zei dat het goed te repareren is.
    Hij doet het weg vanwege privé redenen, maar heeft hem zelf geloof ik (volgens kenteken check) maar zo'n 2maanden gehad voor hij hem op marktplaats had gezet. Ik wil hem sowieso wel bekijken, maar wat denken jullie?edface:


  6. #6
    Ingeschreven
    17/08/2010
    Berichten
    21

    Re: Hofman

    Welkom op het forum,
    de wagen ziet er heel netjes uit maar ik persoonlijk vind het wel een beetje verdacht dat hij hem na 2 maanden in zijn bezit al meteen verkoopt..
    ga er zeker naar kijken en doe er eens een testritje mee, dan weet je meer :-)

    Groetjes
    Nancy
    924 1988 :thumb:


  7. #7
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Re: Hofman

    Hij zei dat wegens financiele redenen was, klonk allemaal wel logisch, maar idd. toch wat apart;-)

    Ga zeker eens kijken! bedankt


  8. #8
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Hofman

    Allereerst welkom hier.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hofman Bekijk Berichten
    Ik heb op marktplaats een 924 gevonden: http://link.marktplaats.nl/364847949
    Bekende auto hier, De vorige eigenaar heeft hier nog een blauwe maandag op het forum gezeten onder de naam pchome. Naar mijn smaak is 'ie net teveel aangepast. (maar ik hou zelf dan meer van origineel)
    Hier nog een linkje met foto's:

    http://www.924forum.nl/forum/album.php?albumid=9

    Verder succes met je zoektocht. :thumb:
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  9. #9
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Hofman

    welko hier en succes met zoeken...


  10. #10
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Hofman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hofman Bekijk Berichten
    Ik heb op marktplaats een 924 gevonden: http://link.marktplaats.nl/364847949
    Hij heeft alleen wat kleine dingetjes (maar wat wil je voor die prijs). Hij schijnt ook iets met het motortje van de koplampen te hebben, maar meneer (wat oudere man lijkt het) zei dat het goed te repareren is.
    Hij doet het weg vanwege privé redenen, maar heeft hem zelf geloof ik (volgens kenteken check) maar zo'n 2maanden gehad voor hij hem op marktplaats had gezet. Ik wil hem sowieso wel bekijken, maar wat denken jullie?edface:
    ken de auto, is van forumlid pchome2000. Geen slechte auto maar ook niet zonder werk. Het jammere is de modificaties zoals een dvd-speler. Maar als je er van houdt, waarom niet. Er zijn meerdere redenen waarom hij de auto verkoopt, zoals werk en het tijdelijk ontbreken ervan, reisafstand naar zijn huidige baan enz.
    succes!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •