Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 111

Onderwerp: Mexico Beige 924

  1. #81
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Mexico Beige 924

    Ha, goed verkoopstukje! Ben benieuwd naar het prijskaartje..


  2. #82
    Ingeschreven
    19/06/2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    102

    Re: Mexico Beige 924

    zo te zien op de facebook stie van een auto handelaar / verzamelaar in Elst wel:
    https://nl-nl.facebook.com/porscheclassicparts/


  3. #83
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: Mexico Beige 924

    Nee zeker niet de eerste eigenaar En met dat prijskaartje komt het ook wel goed ben ik bang. Auto is aardig opgeknapt sinds dat ik hem heb verkocht, maar 9550 vindt ik toch wel aardig aan de prijs en ik ga er vanuit dat de prijs in Brummen nog wel wat hoog gaat.
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


  4. #84
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Mexico Beige 924

    Dit valt mij echt tegen van Aaldering overal adverteren met kwaliteitsauto's, terwijl er hier aantoonbaar gelogen wordt...


  5. #85
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Mexico Beige 924

    Hoe mooier het verhaal hoe hoger de prijs
    937 racer


  6. #86
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Mexico Beige 924

    Tis wel scherp geschreven stuk op het randje van oplichterij
    Als je goed leest staat er net niet wat ze wel bedoelen
    Hij is wel netjes gemaak maar geen jaren geleden alleen maar overgespoten voor een beetje cosmetische redenen
    Hij had behoorlijk veel roest en stond tegen slopen aan aan het begin van dit topic
    Er is flink aan verbouwd om hem zo mooi te krijgen
    Als ze dat er nu bij zetten zijn ze eerlijker mooi stukje van dit topic en facebook van Rick er bij
    weet de koper tenminste wat er echt gebeurd is met de auto vind ik meer waard dan dat scherp geschreven verkoop verhaal
    Km geloof ik eigenlijk ook niet echt maar goed het zou kunnen dat kan ik niet beoordelen

    Zal ze eens een mail sturen
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 26/02/2018 om 22:29.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #87
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Mexico Beige 924

    De advertentie is tenminste geupdate, er staat niet meer dat hij van de eerste eigenaar afkomstig is.


  8. #88
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Mexico Beige 924

    Inderdaad, er staat nu dat de auto nieuw geleverd is aan de eerste eigenaar. Mooi! Je koopt een nieuwe Porsche en je krijgt een nieuwe geleverd, dat waren nog eens tijden :-)

    Deze auto staat uitvoerig beschreven in RS Porsche Magazine (nummer 1/2018). Het is het onderwerp van een interview met Rick Burgers. De auto heeft een enorme metamorfose doorgemaakt als je de foto's in het blad vergelijkt met de foto's in dit topic. Op wat vreemde opmerkingen na over de grotere roestgevoeligheid van de 944 is het verder een eerlijk en leuk verhaal. Rick vond de auto in eerste instantie te slecht maar heeft de auto toch gekocht toen Frank er vanaf wilde vanwege de kleur en de documentatie die er bij zit. Dat laatste geeft een auto toch meer waarde, ik vermoed ook makkelijker te verkopen. Het kopen van een klassieker is rationeel niet te verdedigen en als je dat toch doet is een stuk geschiedenis wel handig. Je kunt tegen je partner (en jezelf) zeggen dat deze documentatie de investering waard maakt. Overigens kan Burgers de auto bij de Gallery in consignatie te koop hebben gezet. Ik ben best benieuwd wat de vraag prijs is. De taxatie staat op 12.500 maar dat zegt niet zoveel.
    Er stond een paar dagen terug een mooie witte 924S op marktplaats. Nederlandse auto met documentatie. Stond binnen een dag of twee op gereserveerd. Ik ben benieuwd wie deze gaat kopen...
    924S '87


  9. #89
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Mexico Beige 924

    Documentatie is zeker. Waarde verhogend en zeker als hij de lage km stand rechtvaardigd
    Het stoort mij alleen dat er gedaan (er is veel aan gedaan en vervangen (als ik het zo zie )word alsof het een surviver is en dat is het in mijn ogen niet meer
    Rik heeft er veel aan gedaan hij zal er spil en span uit zien maar alleen een tuchup was het niet
    De prijs is ook bepaald door het werk wat er in zit dat zal best heel wat uurtjes zijn die moeten natuurlijk wel betaald worden
    Wij in Nederland zien de waarde niet van dit soort auto’s in Duitsland worden ze gewoon voor deze bedragen verkocht
    Zouden wij ook eens moeten gaan doen dan houden we deze pareltjes in Nederland

    Die zal zijn weg naar Elst wel gevonden hebben
    Laatst gewijzigd door jimfrey944; 01/03/2018 om 15:12.


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #90
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Mexico Beige 924

    Ik heb een nette mail terug gekregen met excuses voor de verwarring
    En bedankt voor de oplettendheid
    Hij heeft het topic gelezen en
    Het verhaal is aangepast
    Het blijft staan dat het nu een nette auto is in de staat waar van de meeste 924 eigenaren alleen maar kunnen dromen
    En waar iemand weer lekker van kan genieten


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •