Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Mijn 924 uit 1980

  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Ja, de 924 klinkt bijzonder lekker voor een vierpitter. Maar ik wil wel een keer horen hoe je auto klinkt Arjen, meetinkje binnenkort? :grin:


  2. #22
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Ja doen we ff Moet ik wel de auto terug hebben, hoop haar deze week terug hebben.

    Van het weekend koffie doen? Wie zin heb om te komen die komt maar Laat wel ff weten.


  3. #23
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    *houd wijs zijn mond dicht als men mij hier al 2 straten verderop aan hoord roffelen
    Beetje jammer dat je mensen in je buurt opzadelt met geluidsoverlast. Het is asociaal.


  4. #24
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Dan vind jij dat asociaal. Die sjonnies die een golf 1 rijden met een uitlaat waar je dwars doorheen kijkt, das asociaal en s`nachts nog flink in de toeren jaagt.

    Overigens die 2 straten verderop is als ik s`nachts thuis kom als het rustig is. En is Den haag zal het nooit rustig zijn. Bij deze zet ik er een streep onder wil het topic van Tom niet vervuilen.


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Ja doen we ff Moet ik wel de auto terug hebben, hoop haar deze week terug hebben.

    Van het weekend koffie doen? Wie zin heb om te komen die komt maar Laat wel ff weten.
    Als ik het clubblad weer af heb graag, maar deze maand zit even vol...


  6. #26

    Re: Mijn 924 uit 1980

    kom op heren, we zijn te klein om ruzie te hebben over dit soort dingen
    schud handjes en geef elkaar een kop koffie op de meeting!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #27
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Mijn 924 uit 1980

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z

    In mijn vrienden clubje ben ik sinds dat ik die auto heb geasocieerd met sjonnie..Dus eigenlijk is mijn naam verkeerd Tis tenminste geen irritant hol klote geluid wat de meeste sjonnie`s hebben, maar echt wel een lekker roffeltje vooral rond de 5000 toeren.

    @ hierboven, raapt ze soms ook nog de zeep op :twisted:
    hahaha... wij maken er grappen over dat het wel een soort "Jambers" auto is. Een auto voor van de Belgische types die in zijn programma voor kwamen...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •