Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 138
  1. #101
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Ziet er beroert uit, eerst alles maar eens goed bekijken en chassisbalken nameten voor je begint met opknappen.
    Nog even over de banden, ik heb zelf zeer goede ervaringen met de Pirelli P Zero Nero serie: levert zeer veel
    grip, ook met nat weer alleen ze slijten wel een beetje sneller en ze kosten een beetje meer(ik was geloof ik voor de banden van mijn corrado,195-45-16, €330 euro lichter incl. garage korting en zelf erom zetten en balanceren). Daarvoor stond mijn corrado ook op van jopie banden(maxxis voor en federal achter) en de grip toename was enorm met de montage van de pirelli banden.
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  2. #102

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Met een beetje geluk is alleen de carterpan lek meneer aard, m'n vader heeft er eens goed onder gekeken en zegt dus dat het meevalt, we zullen zien he oll:
    Is inderdaad een dure les over banden, ik ga dus ook echt niet veel km's meer maken met deze zooi, komt een mooi burnfilmpje van :twisted:

    Ik ga hem hoe dan ook opknappen!
    Ookal is het chassis krom (wat ik niet verwacht), ik vind het gewoon een fijne auto en heb er nog niet echt problemen mee gehad, daar komt bij dat het m'n eerste auto is die ik eigenlijk wel wil houden de komende 10-tallen jaren :mrgreen:

    Dit is eigenlijk ook gelijk een duwtje in de rug om de gebreken die hij al had gelijk aan te pakken, zoals onderandere het contactslot, en het koelprobleem (waar ik al een paar maanden geen last meer van heb, maar dat kan ook door de kou komen)
    Ik knal er dus gelijk een nieuwe waterpomp op, samen met de D-riem en de spanrol, kost toch allemaal niks, en als ik toch bezig ben ops:
    Rechter buitenspiegel moet er dan ook maar gelijk op komen :wink:
    En als we toch bezig zijn met het spuitwerk wordt de linker deur en linker voorscherm ook gelijk gedaan.
    Oja, achterbumper ook maar gelijk, want die is door midden, wat nu wordt verborgen door tape ops:
    Gaat dus nog wel even duren voor hij helemaal klaar is, maar het zal de moeite en het geld wel waard zijn denk ik
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #103
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Mooi dat je hem weer gaat opknappen
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  4. #104
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Weet je zo ook wat de kleurcode is, want volgens mij heeft de sloper van gerben dezelfde kleur als de jouwe
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  5. #105
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    mijn advies, zet hem op een brug, kijk er goed onder, door dat miezerige paaltje wat ik omver heb gereden was er een hoop krom aan de onderkant :evil:
    en dit is ook precies waarom ik geen michelins onder me auto laat zitten
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #106
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Mijn sloper heeft volgens de kleursticker de volgende kleur:
    Metallic Zweischicht
    Platin LM8U
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritske
    Weet je zo ook wat de kleurcode is, want volgens mij heeft de sloper van gerben dezelfde kleur als de jouwe


  7. #107

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    gelukkig hou je de goede moet erin..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #108

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Ik zal eens kijken, volgensmij staat de kleurcode bij miij achterin tussen de achterlichten, zal morgen eens kijken!
    Als het dezelfde kleur zou zijn zou dat helemaal mooi zijn


    Altijd he Marc :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #109
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Ja, dat zou ideaal zijn, scheelt je het spuiten ook weer
    Trouwens, het dak is vandaag opgehaald door Ritske, dus dat kun je er niet meer afslopen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Ik zal eens kijken, volgensmij staat de kleurcode bij miij achterin tussen de achterlichten, zal morgen eens kijken!
    Als het dezelfde kleur zou zijn zou dat helemaal mooi zijn


    Altijd he Marc :mrgreen:


  10. #110
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Deuren zijn ook weg en morgen je achterpaneel ook ,kan ik binnenkort weer lekrij rijden :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986
    Ja, dat zou ideaal zijn, scheelt je het spuiten ook weer
    Trouwens, het dak is vandaag opgehaald door Ritske, dus dat kun je er niet meer afslopen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Ik zal eens kijken, volgensmij staat de kleurcode bij miij achterin tussen de achterlichten, zal morgen eens kijken!
    Als het dezelfde kleur zou zijn zou dat helemaal mooi zijn


    Altijd he Marc :mrgreen:
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •