Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 138
  1. #91
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Dat is niet zo fraai jongen!

    Ik denk dat er niet veel krom zal zijn, begin met een nieuwe carterplan, nieuwe dwarsbalk en onderspoiler (martin?) controleer ook eens de draagarmen.

    Ik denk dat als je die onderdelen vervangd (radiateur niet vergeten) en uitlijnen al weer een heel eind komt.

    Ik geloof dat Boudewijn nog wel een bumper heeft liggen. De neusplaat zal je ff naar op zoek moeten denk ik.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #92
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Ziet er uit dat 't te repareren is :-D ff onderdelenlijst op 't forum zetten??
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  3. #93

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    poeh,

    eigenlijk wil ik het niet zien.. mar heb je ook foto's vd onderkant

    sterkte man..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #94
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Ik geloof dat Boudewijn nog wel een bumper heeft liggen.
    Bumper en knipperlicht, mocht die ook stuk zijn.


  5. #95

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    captainfrasca: M'n vader heeft er gister eens naar gekeken, en zei ook dat het mee kan vallen :grin:
    Met een beetje geluk is het niet veel meer dan wat jij opnoemt, maar het blijft zuur oll:

    pocketmech: Dat lijstje gaat er zeker komen ja!
    Eerst maar eens goed bekijken wat ik allemaal moet hebben, en sparen voor het spul ops:

    q01z: Die heb ik (nog) niet nee, maar ziet er niet leuk uit :cry:

    hammer_rites: Mooi, dan is dat alvast gevonden :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  6. #96

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Hier het complete verhaal nog eens, maar dan zonder een link naar een ander forum

    Ja hoor, weer eentje, nu ben ik aan de beurt :cry:
    M'n 924 voor in puin
    Ik stuurde de bocht in, en zag halverwege dat het weer zo'n fijne was, ik stuur dus nog meer, en begin onderstuur te krijgen (met een 924 oll: ).
    Ik laat het gas dus wat los, en de grip was terug, alsnog ging ik het niet halen, dus stuur wat meer, weer onderstuur oll:
    Zo ging het een paar keer door, totdat ik zo stom was om te gaan remmen, ik kon de bocht niet meer halen dus dacht tot stilstand te komen in de berm.
    Daar stond helaas een fijne lantaarnpaal, met een blok beton ervoor:|
    Helaas kon ik niet genoeg afremmen, en ben met zo'n 20 km/h tegen die paal en op die blok geknalt :cry:
    Die blok heeft het meeste aangericht, op de foto's lijkt te schade wel mee te vallen, het ergste is aan de onderkant gebeurt, ik stond helemaal met me motor op die blok :shock:
    Toen het gebeurt was, dus gelijk naar huis gebeld, m'n ouders konden gelukkig een autoambulance regelen en kwamen er gelijk aan 8)

    Dat wiel staat normaal meer naar voren geloof ik ops:


    Zo lijkt het opzich wel mee te vallen.


    Ookal is het 140 km enkele reis, m'n ouders komen altijd 8)



    Als ik echte banden had gehad in plaats van van die jappiejappie banden, dan was dit volgensmij nooit gebeurt.
    Met nat weer heb ik eigenlijk altijd al wel wat onderstuur gehad als ik iets te scherp stuurde, bij het verlaten van een rotonde was het bijna altijd raak met nat weer ops:
    In de +/- 12000 km die ik met de 924 gereden heb zijn de banden ook nauwelijks versleten, is inmiddels 1mm minder geworden ofzo oll:
    Zodra hij weer klaar is burn ik die bandjes alle 4 op en haal ik gelijk nieuwe, maar dan van een echt merk!
    Rijdt NOOIT je jappiejappie bandjes op, hoe zonde het ook lijkt als ze nog als nieuw zijn (zoals bij mij), je ziet wat er kan gebeuren ops:
    Ik reedt serieus NIET te hard :|
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #97
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924



    Deze heb ik onlangs (na tip hierzo op het forum) gekocht op http://www.autobandenmarkt.nl en ik was inclusief omleggen en balanceren 325euro kwijt, lijkt mij een prima investering als je je 924 weer opgeknapt hebt

    (en anders voor de S kopen)
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #98

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Ik denk inderdaad dat ik voor die bandjes ga Arvid :mrgreen:
    Op de S liggen achter al gloednieuwe banden, gelukkig van een echt merk, voor zijn ze al een eindje op maar zijn ook michelins :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #99
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    Balen man.

    Bewijst maar weer..Onder dit soort auto`s hoort geen goedkoop k*t merk. gewoon investeren in fatsoenlijke banden..Is wel dure les zo denk ik..Is je carter nog heel?


  10. #100
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Mijn gebutste belastingvrije 924

    ziet er minder uit.
    inventariseer eerst de boel eens flink voordat je overal onderdelen vandaan begint te trekken en er toch achter komt dat het erger is...
    succes met de herstelwerkzaamheden!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •