Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Je bent iig lekker bezig geweest.

    Tja, met poetsen alleen redt je het niet ben ik bang, wil je de kleur nog echt goed ophalen, dan zul je moeten gaan polijsten ben ik bang.

    Kun je zelf doen, maar het is alleen een takkeklus en je moet een goede polijst machine hebben (huren).

    Anders kun je het laten doen door zo'n reconditioneringsbedrijf (leuk scrabble woord trouwens) kost je geloof ik €100,- of zo maar dan is ie van buiten weer als nieuw en van binnen wordt ie dan professioneel (of hoe je dat woordt ook al weer schrijft) gereinigd.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Als je de verkleuring hebt weggepolijst moet je 'm meteen in de was zetten...


  3. #13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Als je de verkleuring hebt weggepolijst moet je 'm meteen in de was zetten...
    de motorkap stond in de was oll:

    nah het enige wat hier echt nog helpt is spuiten, zeker omdat op veel plaatsen de rode lak er echt af is.. en op sommige plaatsen de lak helemaal..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  4. #14
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Je zou nog met een lak meter of weet ik dat hoe zoiets heet, die meet de lak dikte. En dan proberen te polijsten. Helpt wel natuurlijk.


  5. #15
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Inderdaad, soms is de rode lak zo verweerd waardoor het lijkt alsof de rode lak er helemaal vanaf is..

    Laatst heb ik nog een aflevering gezien van wheeler dealers met een porsche 924 die ook "wit" was geworden, maar die hebben ze door te polijsten weer "nieuw" gekregen.

    Ik weet toevallig dat er op de 924S van q01z plekken zijn waar de lak er daadwerkelijk af is, maar zover ik heb kunnen zien zijn dit alleen de stukjes rond de koplampen.

    De hele auto spuiten lijkt mij in de eerste instantie nog een beetje overbodig, want waarschijnlijk is de lak voorlopig nog wel te redden.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #16
    ik zou de auto ook kunnen inpakken met folie..
    doen we op me werk wel vaker, als datbeetje netjes gebeurd zie je het ook neit (totdat ik geld heb om te spuiten..)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •