Pagina 1 van de 12 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 115

Onderwerp: 924 ReMo

  1. #1
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    924 ReMo

    Om het forum niet te veel te vervuilen met al mijn problemen en aanpassingen start ik ook maar een project.
    De 924 is nu anderhalf jaar in mijn bezit. Natuurlijk het velgen project gehad en diverse kleine zaken.

    Het grootste probleem was nu de lekkage van regenwater. Hierdoor had ik steeds een plas water achter de bijrijderstoel.
    Al eerste het achterraam rubber vervangen. Zonder resultaat. Daarna nieuwe folie achter de deurpanelen. Daarmee had ik gehoopt het probleem opgelost te hebben maar helaas. Vorige week op een avond toch nog maar een gezocht in het donkmer met de looplamp. Dashboardkastje verwijderd en toen was het eindelijk zichtbaar. Een scheurtje in de kitnaden.

    Hoewel de accubak er nog perfect uit zag heb ik afgelopen week alle kitnaden verwijderd, de bitumen dempingsmat verwijderd. De bak zag er nog perfect uit nergens roest. Alles behandeld met zinkspray. Nieuwe kit aangebracht en een nieuwe dempingsmat. Alles weer netjes wit gespoten. En nu maar hopen dat hij droog blijft.


  2. #2
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    En zo ziet het er nu weer uit. Overigens heb ik nu ook de randen rondom de dempingsmat afgekit. Dit om te voorkomen dat er eventueel vocht onder de mat kan komen.


  3. #3
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 924 ReMo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    En zo ziet het er nu weer uit. Overigens heb ik nu ook de randen rondom de dempingsmat afgekit. Dit om te voorkomen dat er eventueel vocht onder de mat kan komen.
    ziet er weer gelikt uit :wink:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 ReMo

    Wow, gelikt! Moet ik ook eens doen (nog geen lekkage, maar wel scheurtjes in de coating).


  5. #5
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    Ik kan het een ieder aanbevelen om deze klus te doen. Ben overigens heel benieuwd hoe droog het nu blijft in de auto. Hopelijk geen beslagen ramen meer. En dat water is moeilijk terug te vinden. Het kruipt overal tussen.


  6. #6
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: 924 ReMo

    Wow, dat is zeker mooi gerenoveerd :grin:

    Mooi voorbeeld voor andere (inclusief ik) hoe het er ook uit kan zien... :lol:
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  7. #7
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 924 ReMo

    sup[er strak geworden
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #8
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: 924 ReMo

    Netjes, is idd wel een goed idee omdat ook eens na te kijken, volgens mij is die van mij ondertussen een zwembad van binnen nu die een paar weken heeft stilgestaan
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  9. #9
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    Vandaag nog even gekeken of de auto droog is gebleven. Ziet er goed uit. Maar er zit volgens mij nog een afvoer voor regenwater in de accubak. Als je ervoor staat links in de hoek aan de voorzijde. Maar daar loopt het water niet weg. Ik heb er een kabeltje door heen gedrukt en het is gangbaar. Weet iemand of dit een afvoer is?


  10. #10
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 ReMo

    Volgens mij wel, maar ik ben een beetje te lui om naar buiten te lopen en mijn auto te checken .
    Heeft niet zoveel zin, een afwatering als er een randje omheen zit...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •