Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 111 tot 115 van de 115

Onderwerp: 924 ReMo

  1. #111
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    Even een kleine update.

    Had toch nog wat lekkage via de kachel. Het regenkapje onder de moterkap weer even verwijderd. Er kwam onder de kit gelijk een plasje water weggelopen. Opnieuw gekit met Shell Bitumenkit. Nu lijk het droog te blijven.

    De wisser op de achterruit weer aangesloten. Voor het vervangen van het raamrubber had ik destijds de stekkertjes er van af geknipt. Dus die werkt ook weer. Nog wat lampjes vervangen. En geloof het of niet; alle lampjes in de auto doen het. Zelfs die in het dashboardkastje. Er is qua electra nu niets wat niet werkt! Dat is in elk geval al heel wat.

    Vandaag is hij naar de garage voor de APK keuring. Altijd toch weer spannend wat daar uit komt. Aan de ruitenwissers zal het niet liggen want die doen het perfect van de Action.

    Overigens vroeg ik nog even of de spoorverbreders een probleem zouden kunnen geven. Maar dat is tegenwoordig geen probleem meer. Het mag gewoon.


  2. #112
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 ReMo

    Mooi zo!

    Ik heb overigens nog even gekeken bij de Action afgelopen weekend, alle 45-wisserbladen waren eruit. Alleen nog 41, 43 en dan meteen 55.


  3. #113
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    Auto net weer opgehaald. Keurig zonder mankementen door de keuring. Altijd fijn.

    Kreeg nog een complimentje dat de auto er zo netjes uit ziet en alles netjes werkt. Zou er bijna van gaan ...... :schaam blozen.

    Ik heb nog wel een 48 cm. blad voor je Tom. Dus mocht je hem willen mag je hem hebben. Hopelijk komen ze wel weer bij de Action. Dan haal ik zeker nog een setje.

    Ga proberen er een geschikt te maken voor de achterruit. Het pennetje wat er doorheen moet is net één mm. te kort.


  4. #114
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 924 ReMo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Mooi zo!

    Ik heb overigens nog even gekeken bij de Action afgelopen weekend, alle 45-wisserbladen waren eruit. Alleen nog 41, 43 en dan meteen 55.
    ik had gezocht naar een maatje groter van 45, maar helaas allemaal te groot of te klein, dus maar 2x 45 daar hebben e hier in nieuwegein genoeg van
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #115
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 ReMo

    Dat is wel de officiele maat die voor geschreven wordt. Dus daar ben je prima mee uit.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •