Pagina 3 van de 25 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 247
  1. #21
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    tjonge jonge, heb ik toch weer ff geluk!!



    Tegenslag heden: remklauwen van de Cayenne passen niet in de velgen. Had ik eigenlijk wel verwacht. Dus gaan ze naar een maat van me met een 928 met HELE grote velgen:whistle: Nu toch maar exemplaren van de sloop halen. Golf I en II zijn toch identiek. De nu op mijn muuske aanwezige klauwen zijn dusdanig vastgeroest dat zelfs de spuitbus WD40 dienst :Cry:weigerde toen hij de klus zag .....
    Vanmiddag dus ff klauwen scoren, remleidingen op de rol halen en de benodigde nippeltjes er ook bij. Wielremcylinders zijn besteld, de prijsverschilen zijn gigantisch!! Nu komen ze voor €18.40 per stuk incluus :thumb: aan huis, Europarts vraagt voor één hetzelfde als er nu twee kosten :Cry: Je wil niet weten wat de plaatselijke automaterialenzaak ervoor vraagt:loco:
    Blijkt wel dat het loont om te shoppen!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #22
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    tjonge jonge, heb ik toch weer ff geluk!!



    Tegenslag heden: remklauwen van de Cayenne passen niet in de velgen. Had ik eigenlijk wel verwacht. Dus gaan ze naar een maat van me met een 928 met HELE grote velgen:whistle: Nu toch maar exemplaren van de sloop halen. Golf I en II zijn toch identiek. De nu op mijn muuske aanwezige klauwen zijn dusdanig vastgeroest dat zelfs de spuitbus WD40 dienst :Cry:weigerde toen hij de klus zag .....
    Vanmiddag dus ff klauwen scoren, remleidingen op de rol halen en de benodigde nippeltjes er ook bij. Wielremcylinders zijn besteld, de prijsverschilen zijn gigantisch!! Nu komen ze voor €18.40 per stuk incluus :thumb: aan huis, Europarts vraagt voor één hetzelfde als er nu twee kosten :Cry: Je wil niet weten wat de plaatselijke automaterialenzaak ervoor vraagt:loco:
    Blijkt wel dat het loont om te shoppen!!
    Remklauwen heb ik nog wel liggen event Revi setje voor de cil. en klara
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #23
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    quanta kosta?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #24
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    de prijsverschilen zijn gigantisch!! Nu komen ze voor €18.40 per stuk incluus :thumb: aan huis, Europarts vraagt voor één hetzelfde als er nu twee kosten :Cry: Je wil niet weten wat de plaatselijke automaterialenzaak ervoor vraagt:loco:
    Blijkt wel dat het loont om te shoppen!!

    S H I T !!!!!!!!

    klopt
    t inderdaad
    ik betaalde deze week voor
    1 stuks 37,50 euro voor een wielremcylinder
    wel bij een garage (die heeft hem ook gemonteerd!
    think PORSCHitive


  5. #25
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    quanta kosta?
    Geef maar een pm wat een paar klauwen je waard zijn
    je moet ze uiteraard zelf reviceren en nog 2 rev. setje's kopen
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #26
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Hmmm , ben weer eens zo snel als een strontvlieg geweest. Niet aan Martin meer gedacht (sorry kerel!!:Cry en met verstand op nul wezen shoppen. Dus nieuwe remleidingen op de rol gekocht. Nippeltjes (gast wist niet uit zijn kop welke nippels er onder zitten:loco ook gescoord. De nu aanwezige remleidingen komen nooit door de APK door de roest, laat staan een kentekenkeuring:loco:. Daarna bij de plaatselijke sloper gestopt voor de klauwen. Door de slooppremie hebben we nog een voordeel van het grote aanbod. Setje klauwen gescoord voor € 15 per stuk!! Voordeel is wel dat ik die gasten al vele jaren ken en ook klant ben bij hun.
    Morgen wordt dus remmendag en helaas heeft mijn betere helft de camera mee naar Praag. Maar fotokes van het resultaat zullen volgen!
    Maandag is het weer uit met de pret en mag ik weer aan het werk. Ff wat reklame maken voor de baas (heeft tenslotte ook te lijden onder de heersende financiele griep:eyebrows::

    Boels verhuurt bijna alles!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #27
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten

    Boels verhuurt bijna alles!
    :nono: we zijn hier geen advertentiesite.....


  8. #28
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    kreeg extra korting op de huurprijs van een grote garagekrik, dus een soort van sponsering aan een armlastige porscheliefhebberockon:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #29
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Boels verhuurt bijna alles!
    Wat doe je bij boels, Ik heb zelf bij de DIY rental division gezeten, mijn standplaats was amsterdam, maar heb ook regelmatig in Sittard gezeten!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #30
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    hoofd centraal magazijn sinds juli 2006, je weet wel die zeikerd!!:p
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •