Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    12/01/2009
    Berichten
    25

    Versnelling achteruit af en toe moeilijk te vinden

    hallo allemaal,

    zoals ik elders al had gemeld ben ik sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een prachtige 924 uit 85. zal de auto volgend weekend aan jullie voorstellen als ik goede foto's heb.

    nou merkte ik laatst bij het achteruit wegrijden uit een parkeervak dat het af en toe lastig is om hem in zn achteruit te krijgen. soms gaat ie in 1 keer erin, maar soms moet je ook best lang 'zoeken' voor je hem in zn achteruit krijgt. overigens schakelt de bak verder prima. kon op het forum nergens iets vinden van andere mensen die dit hebben gehad.

    kan het misschien zijn dat er iets verkeerd staat afgesteld tussen de versnellingspook en de bak? tis toch nog best een stukje wat er tussen zit. of denken jullie dat het ergens anders aan ligt?

    groeten,

    kors


  2. #2
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Versnelling achteruit af en toe moeilijk te vinden

    Da's wel bekend bij een 924. Eerst vrij schakelen en de koppeling laten opkomen om 'm vervolgens in de achteruit te zetten werkt bij mijn auto altijd goed.


  3. #3
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Versnelling achteruit af en toe moeilijk te vinden

    Als je het bij een 924 al moeilijk vind moet je maar zeker geen Citroën gaan rijden :mrgreen:
    Pook richting achteruit halen en koppeling heel voorzichtig een klein stukje laten opkomen werkt voor mij in alle auto's.
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  4. #4
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Versnelling achteruit af en toe moeilijk te vinden

    achteruit zijn recht verstandingen en geen synchro, dus dat geeft wel eens problemen.
    wat voor mij heel goed werkt is de auto uit laten rollen en vlak voordat ie stil staat in de achteruit of dubbel koppelen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •