Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 14 maart vrij rijden dag op Zandvoort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    ja wil zeker een x rijden daar! maar dan eerst mun slipcursus doen! wil niet net zoals al die golfjes en civicjes daarzo rijden als een gevaarlijk projectiel! want die zijn er genoeg zoals ik zag op youtube! of is de laagste klasse ook wel te doen zonder slipcursus en een niet sjonnie houding haha? =)
    je heb mense vdie kunnen rijden en je heb mensen die denken te kunnen rijden, sommige doen er dan weer wat langer over als andere om het te leren andere kunnen het gewoon nooit
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 14 maart vrij rijden dag op Zandvoort

    Rijden op zandvoort is echt super, kan het je echt aanraden. Maar goed ik wil dit niet meer doen met de mijne.. (maarre we hebben nog een witte, als ie weer aan de praat gaat misschien toch wat mee gaan doen dan!)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 14 maart vrij rijden dag op Zandvoort

    Slipcursus heeft geen zin. Dit heeft zeer weinig met het circuit te maken.

    Het belangrijkste voor het circuit is dat je weet hoe het voelt als een auto uitbreekt en hoe te corrigeren. Dit kan je eenvoudig oefenen door op een grote (lege) pakeerplaats met nat weer snel haakse bochten te nemen. Hier leer je meer van dan een slipcursus. Verder moet je je verdiepen in de ideale lijnen, weet je niet wat een ideale lijn is ga da NIET het circuit op, je rijdt dan alleen maar in de weg en bent een gevaar voor jezelf.

    Tot slot hoe meer kilometers je maakt hoe beter je wordt. Ik ben ook begonnen met 0 ervaring in de tour klasse. En zo velen met mij.

    Als laaste tip, je speigels zijn zeer belangrijk.
    937 racer


  4. #14
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 14 maart vrij rijden dag op Zandvoort

    Tot straks allemaal :wink:
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •