Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 71 tot 79 van de 79

Onderwerp: Fuel accumulator

  1. #71
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Fuel accumulator

    De brandstofdruk kan toch nooit oplopen tot meer dan de systeemdruk aangezien de overdruk namelijk via de retourleiding terugstroomt de tank in ?

    Bij mijn accumulator zat er btw echt een lek in, bij 6bar en geen schroefje hoor je hem gewoon sissen :shocked:
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  2. #72
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Fuel accumulator

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW Bekijk Berichten
    De brandstofdruk kan toch nooit oplopen tot meer dan de systeemdruk aangezien de overdruk namelijk via de retourleiding terugstroomt de tank in ?

    Bij mijn accumulator zat er btw echt een lek in, bij 6bar en geen schroefje hoor je hem gewoon sissen :shocked:
    okee:
    Ik stel ook niet dat ze goed zijn als er benziene uitkomt :nono:
    alleen dat het zonder te persen:loco: niet vast te stellen is of hij echt lek is ;-)

    dus ik heb ze maar even weer uit de afvalbak gehaald :-)
    en heb er nu al 1 die wel goed is ( nog 2 te gaan ) 1 was goed maar voor de zekerheid
    en het goede doel opgeofferd
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #73
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Fuel accumulator

    nou nou nu hebben we een hele andere draai aan het verhaal van de accumulator;

    komt er dus op neer dat de kans groot is dat er brandstof uit komt, blijft het lopen dan is hij lek en anders het systeem op druk en als er dan alsnog benzine uitkomt is de accumulator lek.

    dat lijkt mij dan de beste manier van test:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #74
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Fuel accumulator

    zo iets lijkt mij ;-) ook een manier allen kun je dan geen hogeredruk dan de branstofdruk er op zetten
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #75
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Fuel accumulator

    Martin, heb je ook met zeepsop getest of de jouwe niet lek zijn?

    Ik had er eentje die ik niet hoorde lekken, maar met een beetje zeepsop en 6bar druk ging hij toch bubbelen:




    Vandaag mijn "lekvrije" 2de handse accumulator binnen gekregen die helaas zo lek is als een zeef, ik hoop dat de verkoper mij nog geld terug wil storten aangezien ik expliciet gevraagd heb of hij lek was en of er brandstof zich onder het membraan bevond (en beide was helaas het geval :frown
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  6. #76
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Fuel accumulator

    ja ik heb hem ook met zeepsop getest ;-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #77
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Fuel accumulator

    Nog even een belangrijke vraag (aangezien 3/4 van het forum een lekke heeft), wat zijn de effecten als hij lek is ?


  8. #78
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Fuel accumulator

    Als je accumulator niet uitwendig lekt is het effect is dat je een sterk pulserende druk op de benzine hebt. Dit kan leiden tot onregelmatig lopen, verhoogd benzineverbruik en dat je kunststof/rubber leidingen een kortere levensduur hebben.
    Lekt ie uitwendig, tja dan ruik je het vanzelf
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #79
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Fuel accumulator

    snelle druk wisseling bij aan uit schakelen pomp
    warmstart probleem
    geen langzaam aflopende druk gedurende +/- 3o min na stoppen
    van de brandstofpomp
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •