Pagina 1 van de 31 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 305

Onderwerp: 944 ShroudedVeil

  1. #1
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    944 ShroudedVeil

    Heey

    Toch maar hier een project topic starten

    Ik heb dus een 944 zondag gekocht waar nog het een en ander aan gedaan moet worden , mocht ook wel voor die prijs .

    Ik ben der overna aant denken of ik me zijscherm en bijde deuren ga vervangen of spuiten , vervangen kost met een ditje en een datje (krasje deukje) zo ongeveer 350-400 euro, ( bijde zijn na navraag van kosten)

    Spuiten kost ook zo'n 400 euro ongeveer , dan moet ik ze wel zelf klaarmaken om gespoten te worden, het resultaat zal wel mooier zijn denk ik . MAAR als ik ze vervang kan ik de oude deuren en het zeischerm nog verkopen! dus vang ik er ook weer wat voor terug ....

    Best moelijke keuze, owja distributie riem waterpomp remmen banden enz. dat moet ook nog gebeuren :mrgreen:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #2
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 944 ShroudedVeil

    Daar zou ik mee beginnen... eerst remmen en distributie, dan banden.


  3. #3
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 944 ShroudedVeil

    ja dat krijgt ook voorrang!

    als de riem springt ben ik de lul!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #4
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    207

    Re: 944 ShroudedVeil

    is de "opvolger" van onze S motor toch?? Waterpomp/distri hebben we in ieder geval ervaring mee gaan we binnenkort zelfs voor de 2e keer doen

    Zit er een balansasriem op? ga er dan mee naar de dealer om hem na te meten en hem op de goede spanning te zetten met het goede meetapparaatje.
    - Porsche 924S 1986
    - BMW 316i coupe E36
    - Honda CBR600F 1991
    - Yamaha XT


  5. #5
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 944 ShroudedVeil

    Wat hebben jullie er voor betaald, de onderdelen dan?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #6
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    207

    Re: 944 ShroudedVeil

    erg veel.... 944 onderdelen zijn duur...

    waterpomp = 250 euro
    riempjes = ongeveer 70 euro samen (weetnietpreciesmeer)
    Looprolletjes waren ook niet gratis, maar het grootse deel is toch die waterpomp...
    oliekeerringen voor de balansassen moet je trouwens ook gelijk vervangen, maar dat zijn de kosten niet.

    Als je het allemaal nog heel specifiek wilt weten dan wil ik nog wel ergens zoeken naar het lijstje.
    - Porsche 924S 1986
    - BMW 316i coupe E36
    - Honda CBR600F 1991
    - Yamaha XT


  7. #7
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 944 ShroudedVeil

    zeg, hoe zit dat met die foto's :wink: :lol:


  8. #8
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 944 ShroudedVeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragon
    erg veel.... 944 onderdelen zijn duur...

    waterpomp = 250 euro
    riempjes = ongeveer 70 euro samen (weetnietpreciesmeer)
    Looprolletjes waren ook niet gratis, maar het grootse deel is toch die waterpomp...
    oliekeerringen voor de balansassen moet je trouwens ook gelijk vervangen, maar dat zijn de kosten niet.

    Als je het allemaal nog heel specifiek wilt weten dan wil ik nog wel ergens zoeken naar het lijstje.
    Yup dat het duur was daar was ik al achter voor dat ik hem kocht maar wat de ongeveer prijzen waren dat wou ik nog even weten Thnx!

    Enne ja de vraag over de foto's was te verwachten haha :wink:

    Owja vandaag nog 80 km met opendak kunnen rijden , das zooo fijn he! :grin:

    Die komen nog wel , net weer een uurtje lang de auto gewassen en toen ik net klaar was ging het regenen dus van foto's maken kwam niet veel, morgen ff stofzuigen! erg nodig! en dan komen de foto''s :mrgreen:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #9
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 944 ShroudedVeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    Owja vandaag nog 80 km met opendak kunnen rijden , das zooo fijn he! :grin:
    ja dat genot heb ik verloren met mijn deukje, nu kan ik alleen de raampjes open zetten, geeft ook een frisse wind :mrgreen:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #10
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: 944 ShroudedVeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil
    Owja vandaag nog 80 km met opendak kunnen rijden , das zooo fijn he! :grin:
    Was dat om hem langs binnen te laten drogen van het regenwater dat langs je dak binnen komt :wink: ? Snel een nieuwe rubber zoeken, anders wordt het een hele boel langs binnen.

    In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •